Nils Holgersonné 2010.01.05. 11:05

új év

jo reg nem irtunk, elhagytuk a helyorseget az unnepekre, es rokonoknal mulattuk az idot.

Nekem igazi pihenes volt, egy percet se gondoltam a munkara, olyan igazi gondtalan, idonelkuli pihenes, amikor azt csinalom, ami epp eszembe jut, es valahogy mindenre jol jon ki. A vege fele kezdett kicsit csak a hetkoznapokra hasonlitani, egy-ket ideges szo, vagy az erzes, hogy ket helyen kene/szeretnek lenni.

Nagyon nehez visszaallni, megszoktam a kesoi fekvest es este nehezen alszom, ma meg konkretan nem tudtam magam idoben kivakarni az agybol.

Mindenfele blogokon divat, hogy visszatekintenek az elmult evukre. Gondolkodtam rajta en is, es arra jutottam, hogy bar jo ev volt 2009, gyakorlatilag semmit sem sikerult elernem/letrehoznom abbol, amit terveztem. Semmit. Persze tortent helyette mas, es ennek orulok, de megis.

Es persze tudom, hogy az ujevi fogadalom elcsepelt es bena, es megis szeretem. Mondjuk en nagy fogadkozo vagyok, ehhez nekem eleg egy uj het, uj honap is, hetfotol mashogy lesz, meglatjatok.

Most olyanokat fogadok meg, hogy

- minden kedden kondi (minimum, es akkor meg egy masik napon is kene menni)

- FlyLady rendesen, mert kicsit osszecsaptam a hazimunkat decemberben

- kiserletes munkat novemberig befejezni (ezt a fonokom talalta ki, szoval van ra eselyem)

- tobbet olvasni, mint 2009-ben

Nem olyan sok, nem? Orulnek, ha sikerulne. Es persze van egy csomo minden meg, amit nem fogadok meg, de szeretnem, ha az 2010-ben sor kerulne ra. A kimondott szonak teremto ereje van, mondjak, de babona is letezik a vilagon, inkabb nem irom le itt.

Es hogy ez a poszt se maradjon kep nelkul, itt egy két kis karacsonyi angyalka Tszm-rol:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr821647914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

öregördög 2010.01.09. 09:16:59

Nem tudtam, hogy népi, urbánus karácsony volt ott. Nagyon tetszik az ötlet!

Gem 2010.01.10. 20:59:03

@öregördög: Különösen, ha megnézed a fa másik oldalán állók echte ungarische farmernadrágját és high-tech dzsekijét (kinek mi jutott) :-)
süti beállítások módosítása