Nils Holgersonné 2010.02.06. 19:22

Derű

Olyan jó kedvem van! Holnap jön haza TB, már nagyon várom. Kényelmesen keltem, horgoltam, vásároltam. Szeretem, hogy ismerek néhány arcot a környékről, van egy anyuka, aki már köszön is (na ja, adtam neki egy csomag zsepit múltkor, mikor a kisfia hányt a hűtőpult előtt) Sütöttem sütit (kakaós csigát), bepácoltam a húst holnapra, egy kis részét meg megsütöttem magamnak az új grillezőben. Már ez is olyan etxra, hogy főzök magamnak. Szóval horgolok, rádiót hallgatok, rendezgetem a dolgaim. Fürödtem, most körülölel a babzsákfotel, és a világ kerek.

Ez egy tökéletes szombat volt. Csak TB jönne már.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr971734769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása