...hazamennék, de tudom, hogy az sem segítene.

Rohadtul Eléggé magam alatt vagyok.

Tegnap szépnevu jour fixe-em volt a fonokommel, es beszelgettunk: annyira kevés eredményem van, hogy szerinte nem lesz ebbol PhD jovo tavaszig. Marpedig én nem akarok még egy évet ezzel tolteni. Nem, nem, nem. NEM. Elegem van, ki akarok szallni, abbahagyni, elmenni, hátra se nézni. Se motivációm, se tehetségem, se szerencsém, dühös vagyok, csalódott vagyok, fáradt vagyok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr501903688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gem 2010.04.08. 11:52:37

akartam ide mindenféle vigasztalót írni, de asszem inkább majd szóban... addig csak cheer up (nekem TH gyakran mondja ezt, gyakran rám is fér, és gyakran segít, hogy mondja :-)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.04.08. 12:52:02

köszi ----- majd este jelentkezem a vigasztalasert, addig nyelem a konnyeim

missMarple 2010.04.08. 21:29:06

"...És azt kerestük-e, amire vágytunk,
azt kerestük-e hát, amire szükségünk volt
az volt-e a boldogság, amit kerestünk,
a lét célja, értelme, az volt-e a lényeg,
amit kerestünk, és kerestük-e végső
erővel, és kell-e azt keresni,
vagy csak, mert nincs sehol soha, nem létezik,
azért kerestük? "

nux vomica 2010.04.09. 09:05:50

@missMarple: maga a kereses folyamata a fontos, csalodasok, zsakutcak utan csodalatos a ratalalas.

nux vomica 2010.04.09. 09:08:32

@Nils Holgersonné: olyan nagyon nem kell keseregni,majd szaporitok egereket, ha ettol gyorsabb a kiserlet :-D
süti beállítások módosítása