Szeretem, hogy Táltos Bandival lehet olyan hippisen intézni a dolgokat. Hogy bármikor elmegyunk egy egesznapos kirandulasra mindenfele etel-ital es penz nelkul (na jo, meg baratokkal, meg a baratok VISA-kartyajaval). Es nincs agyonszervezve semmi, megis minden mindig olyan jol sikerul. Szeretem.

Aztan olyan is van, mint most szombaton, hogy elmentunk erre a kirandulasra, amire hagyomanyosan minden evben. Es en a tesomnal aludtam, Bandi meg a baratjanal, es mivel nekem kesobb kellett felkelnem, elmentem a pekhez, vettem kakaóscsigat, kispizzat, sajtos kroászont, zsemlet, mindenbol kettot, csak zsemlebol harmat, hatha Bandi ehesebb. A boltban meg vettem egyesevel csomagolt sajtot, meg kisparadicsomot, meg ropit a többieknek, csokit direkt nem, mert Bandi mindennap edz, aztan vettem multivitamin üditot, amit mindketten szeretunk, meg kulon szensavasat, mert Bandi azt nagyon szereti. Eleg nehez lett a hatizsakom, de gondoltam, majd Bandi ugyis atveszi, mert o egy lovag. Es penzt is vittem, annyit, hogy kettonknek is eleg legyen a drotkotelpalyara meg a hajojegyre.

Aztan felszalltam a HÉV-re, tele volt ismerosokkel es baratokkal, es lehuppantam Bandi mellé, aki a teli hatizsakja felett mosolygott ram, es atnyujtott egy kakaoscsigat. Es mondta, hogy van meg 2, egyem csak nyugodtan, meg van kroászon, meg túróstáska, meg a kedvenc gyömbéres innivalóm, meg multivitaminos uditoital, amit mindketten szeretunk. Es ne aggodjak, ha nincs nalam penz, mert o hozott annyit, ami eleg kettonknek a drotkotelpalyara, meg a hajójegyre. Szeretem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kép innen

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr71958323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása