Egyébként én eddig azt hittem, hogy amolyan kívülállokent leperegnek rólam a munkahelyi feszültségek, de tegnap sikerült felhúznia két idiótának. Az egyik a témavezetom (azóta, mióta felmondott a fonököm), a Géplány, már írtam róla, akirol újabban kiderült, hogy mégsem olyan érzelemmentes, mint gondoltam, irigykedni pölö frankón tud (mondjuk nem rám). A másik jómadár meg most lesz a csoportom fonöke (miután ugye az is felmondott), bár még nem hivatalos, de tuti, hogy le van zsírozva a színfalak mögött, mert eléggé úgy viselkedik (nem csak velem). Egyébként o az, aki mesélte, hogy azt hitte, Magyarország az EU-ban van, de egy látogatás Budapesten elbizonytalanította, és hogy o ugyan el nem menne Mo-n fogorovoshoz, mert ki tudja, mit csinálnak ott vele (nagyobb baj, hogy Ausztriában sem megy el fogorvoshoz, pedig a Bömöséhez meg a pressbaumi családi házhoz jobban illene egy ápoltabb külso - mindezt azért fejtettem csak ki, mert ND múltkor megrótt, hogy miért várok el valakitol szép fogakat - hát azért, mert havi 10 000+ ojróból kijönne)

Szóval ezek ketten kiborítottak, és rájöttem, hogy nem is vagyok jó a kommunkációban, hogy nem tudtam kezelni a helyzetet (leszámítva, hogy látványosan csak akkor borultam ki, mikor már nem voltak ott), hogy ordítani tudnék, ha valaki mindig másról kezd el beszélni, mint amivel sarokba lett szorítva, és a végén együttes erovel kihozták, hogy azért koszos az antitest (amit kulso cégtol rendeltünk és ez a ketto csekkolta le a minoségét, és írta be a nyilvántartásba, hogy jó) mert én rosszul kommunikáltam az igényeimet*.

Világos.

A régi fönökömet akarom vissza. Mindkettot.

 

*bármilyen logikusnak tuno magyarázat csupán a véletlen muve

 

Azt hiszem, én leszek a történelemben az elso, aki azért drukkol, hogy ne hosszabítsák meg a szerzodését. Vagy legalábbis ne nagyon.

 

5 komment

Címkék: kira icll

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr392390599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruju 2010.10.22. 14:07:58

Huhh, volt kitől tanulnunk az igényességet ezek szerint (ld. bmw+járulékai) Csak ismételni tudom magam, nem hiába voltunk egy ország, ugye...

"hogy azt hitte, Magyarország az EU-ban van" itt meg már megint majdnem elővettem pánejrópát, aztán továbbolvasva leesett, hogy most az egyszer mégsem, az én élményem merőben más jellegű volt :-D

Kitartást továbbra is!

babaBonBon 2010.10.23. 12:11:37

Lehet, hogy fogpróbát végzett az antitesten (mint az aranyon) és attól lett koszos

babaBonBon 2010.10.23. 16:58:33

Ja, remélem ezek után senkinek nem támad kétsége afelől, hogy TUDOM MI AZ AZ ANTITEST (a kedves bongyi elmagyarázta :-)))

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.10.28. 16:01:50

@babaBonBon: nekem nem volt ketsegem, mert azon kevesek közé tartozol, akik figyelnek, amikor elvesztem az önkontrollt és a munkámról kezdek beszélni :)

Tuskó Hopkincs 2010.10.30. 20:49:10

Én is tudom, mi az antitest ... Hegel (szláv nyelvterületen Gegel) is megírta már: van a test, az antitest, meg a szintest, és ez a Szentháromság.
süti beállítások módosítása