A neten láttam ezt a farmerzseb újrahasznosítást, és kíváncsi voltam, hogy meg tudom-e csinálni, csak eddig zippzáram nem volt hozzá. Tegnap viszont atomjaira bontottam TB egyik régi (elszakadt) lenvászon nadrágját, és kiderült, hogy a slicce pont megfelelő méretű.

Nem lett tökéletes, persze, de nem csak az én hibámból, álmomban nem gondoltam volna, hogy Springfield nem egyforma zsebekent készít a nadrágjaira (még csak nem is voltak tükörszimmetrikusak).

2 zseb van benne (egy válaszfallal), nesszeszernek tudnám elképzelni, esetleg pénztárcának, rengeteg hellyel az aprópénznek. 100% recycled. Nem kell valakinek?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr722494476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2010.12.06. 09:27:39

Gondolom,ez is olyan "apró örömök" kategória : mármint amikor - a slicce pont megfelelő méretű.

missMarple 2010.12.06. 09:29:14

...én mindenre szoktam jelentkezni.Úgy általában.Ez ciki?Szóval mikor fogom megkapni?

ruju 2010.12.06. 12:30:17

Csak sóhajtozom, hogy milyen ügyes vagy...

Figyu, letölthetem a havatokat magamhoz? Lécciiiiiiii.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.12.06. 13:57:33

@missMarple: igen IGEN, ez pont ilyen apró öröm az életben, nagyon jó meglátás!
hogy mikor? mondjuk hétvégén? TB vinné... horgolt kisvirág is legyen rajta?

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.12.06. 13:59:21

@ruju: bagoly mondja-

persze, nem a MI havunk, hanem kostenlose Javascript. Link fent, a Schnee für deine Homepage alatt.
süti beállítások módosítása