A budapesti hétvégén végre voltunk a Goubán, amiről én eddig csak olvastam, persze esett az eső, és hideg is volt, de szerencsére vannak még, akiket nem tántorít el az időjárás zord volta.

És összeszedtem a bátorságomat és megszólítottam Zazáleát, mennyivel könnyebb valakinél kommentelgetni, mint szemtől szembe megállni, és azt mondani: ismerlek. És aztán azt, hogy: azt a narancssárga táskát, megnézhetném?

Szerelemben és táskában nem ismer tréfát

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr182894513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zazálea 2011.05.11. 10:51:44

és hogy mennyivel könnyebb kommentet olvasni, ne kelljen mondanom!
abban a táskában nekem benne van ám a szívem, érzed-e? :o)
(nem, nem mindben, némelyikben csak egy darab, abban a teljes)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.05.11. 15:13:40

@Zazálea: nem terveztem, hogy aznap táskát veszek - amolyan hirtelen szerelem lett -
szeretem azt gondolni, hogy nem véletlenül került hozzám.
És nagyon vigyázok rá.

Zazálea 2011.05.12. 10:30:46

nem is a vigyázás, az csak legyintés, hanem az érzés és igen, én megnyugodtam :o)

nux vomica 2011.05.15. 00:28:01

@Zazálea: a kisdarab is ugyanúgy dobog
süti beállítások módosítása