Szóval a múltkori játéknál senkinek sem sikerült eltalálni a tökéletesen helyes válaszokat - bár megjegyzem, nem sok olvasónk játékoskedvű, lehet, mégiscsak be kellett volna lengetnem valami nyereményt.

Mert az történt, hogy TB egyik tanára azt merte mondani, hogy Mucius Scaevola története lehetetlenség, mert senki sem tudja tűzbe tartani a kezét anélkül, hogy az elkapná (gondolom vmi agytörzsi reakcióra gondolt), és a "lehetetlen" TB-nél az egyik legerősebb hívószó, természetesen muszáj volt bemutatnia, hogy neki sikerül. Sikerült is, a tenyerén egy szép nagy heg a tanú rá.

Engem pedig egy portugál egyetemi bikaviadalon szemelt ki egy állat, igaz, a fal mögött álltam, de annyira be volt vadulva, hogy átugrott, és egyenesen rám esett. Pár másodperc kimaradt, szóval arra emlékszem, hogy fut felém, és aztán arra, hogy látom a patáját alulról, és arra gondolok, hogy ezt túl kell élnem. Egy pár métert vonszolódtam a lába közt, és közben böködött a szarvával, aztán elfutott, és én végre meglehetősen lerongyolódva felállhattam. Életemben nem volt még rajtam annyi zúzódás. A mázli az volt, hogy sem az arcomra, sem a hasamra nem lépett, csak a lábamra meg a karomra. Azért anyukámnak nem részleteztem a sztorit, csak pár hónappal később, élőben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nyuszi, hopp!

 

Na jó, akkor új kérdés:

 

A Balatonban ráléptem egy karvastagságú angolnára, mert azt hittem, hogy egy régi tűzoltótömlő a víz alatt, erre elúszott mind a másfél méterével, a frászt hozva rám,

VAGY

a siófoki Palace diszkóban egy leszbikus csajszi lehúzta a fürdőruhámat

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr543179902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zazálea 2011.08.26. 10:25:07

na, ne már.. én a leszbisre tippelek,most már a vadabb változatot választom.
mármint a vadabbnál is vadabbat.
:o)

de ne hagyj minket sokáig kétségek közt őrlődni)

anyahajo (törölt) 2011.08.27. 18:31:10

Ebben most nem szavazok, mert nem lenne etikus :) De mondjuk az előzőnél a repülőst is simán reálisnak tartottam, azok után, amit Kínáról, a szállodák és a fürdőszobák állapotáról meg a fűtetlen koncerttermekről meséltetek.

Zazálea 2011.08.28. 14:48:25

és mi a megoldás??

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.08.29. 09:52:47

@anyahajo: de hát ez a lényeg. Hogy mindkét verzió hihető legyen :)

Piszke a Birtokról 2011.09.03. 15:50:22

Hát nem is tudom, a leszbikus diszkómaca hihetőbb, mert angolnával már évek óta nem találkoztam a Balatonban. A fürdőruhás esetnél viszont erősen hihetetlennek tűnő tényező a megjelenésed a helyszínen. Hm, hm, mit is válasszak? Angolnát lehet nyerni vagy bikinifelsőt?
süti beállítások módosítása