Az életemben ez valami sorsszerű, hogy wc-ket  tisztogatok amiket nem én használtam.

Kiskoromban jobb volt a helyzet, ott csak a családi wc volt az én reszortom. Azt legalább én is nyüstöltem.

Aztán jöttek a komolyabb kihívások, a ringcafé és a balettcipő. Ezeken a helyeken tanultam meg, hogy vannak ugyanolyan tré nők, mint férfiak. Minden reggel azzal kezdődött, hogy lehúztam mások után a wc-t és felszedegettem a mellédobált tamponokat. Középiskolában az ember még sok mindent bevállal, hogy kiegészítse a zsebpénzét.

Szóval ma lehetőségem volt kitakarítani egy 53 négyzetméteres panelt és megállapítottam, hogy egyáltalán nem annyira égő felseprés, felmosás és a wc kipucolása nélkül elhagyni a lakást ahol egy évig laktunk, mint amennyire én égőnek gondoltam.

Kesztyűzésnek hívjuk a számháborúban, mikor valaki egy kesztyű segítségével takarja el a számát.

Másrészről újfent megállapíthattam magamról, hogy azok közé a férfiak közé tartozom, akik alaposan ki tudnak takarítani egy lakást másfél óra alatt. (Vennem kellett egy pár dolgot, mivel úgy készültem, hogy az objektum már tiszta. De szerencsére felmosót meg vödröt kaptam a szomszédtól.)

Ha valaha albérletben éltek majd és eljön a pillanat, hogy kiköltöztök belőle úgy takarítsátok ki ahogy ti szívesen belépnétek egy üres tiszta otthonba.

Köszi.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr653209994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2011.09.08. 08:59:28

1.Megígérem.

2.Az életből való távozásra is vonatkozik mindez?

missMarple 2011.09.08. 09:08:09

"Élet-albérlet

Kiadták nekünk albérletbe az áldott
munkát és az imádott szerelmet,
hogy csináljunk gyereket, s csináljunk,nem a semmiből, az újból új világot." /Bella István/

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.09.08. 18:00:07

@missMarple: 2.: igen, határozottan. Sokat gondolkodom mostanában ilyesmiken, és mondhatom, csak úgy kellene elengedni az embereket, ha kipucolnak maguk után.

Bécsi_Nikol · http://unserwien.blogspot.com/ 2011.09.09. 08:08:43

Én folyamatosan csutakolom az albinkat, nem kell nagyobb takarítás sem, ha netán ki akarnának bennünket rakni. :-)
És időről-időre mindenféle rendrakással, selejtezéssel készülök az elmúlásra is. Merugye sosem lehet tudni, hogy mikor következik be. És van egy levél is a fiókomban a családomnak, hogy mit kell tenniük, ha velem valami történik váratlanul. A családom pedig folyamatosan nevet rajtam...

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.09.09. 09:49:30

@Bécsi_Nikol: Nos, miután elolvastam a Tibeti Halottaskönyv a nyugati civilizációnak írt magyarázatait, a téma avatott szakértőjének érzem magam. És igen, van értelme levelet írni, selejtezni, takarítani, nyugodtabban halsz meg, amikor majd kell. Szóval csak ne zavartasd magad :)

vackor1b 2011.09.17. 19:02:22

Én úgy hagytam el most az albérletet, hogy ne kelljen senkinek szégyenkezni miattunk. Csak egyedül a konyhaszekrényt nem fertőtlenítettem ki, mert tudtam, hogy úgy is új kerül a helyére, mielőtt bárki beköltözne. Van emlékem 2 évvel ezelőttről, mikor betettem először a lábamat oda, küszködtem a sírással és a hányingerrel. A lakás szabályosan bűzlött a dohányfüsttől, a mocsoktól, ragadt minden. Csak a konyhát 1 hétig suvickoltam a legerőteljesebb tisztítószerekkel, gőzgéppel. A legváratlanabb helyeken, szellőző lyukakban találtam mocskos zsebkendőt stb. És mindehhez a lány szállodában dolgozott, a fiú pedig hentesként. Szóval én mindent megértek.
N. H-né, erről a könyvről már beszéltünk, de nem emlékszem, hogy mit mondtál. Tied vagy kölcsön könyv?
süti beállítások módosítása