Ez meg még karácsonyi elmaradás, unokahúg nr2-nek és nr3-nak varrtam, nagyon udvariasan örültek neki (jajj, de szép!), aztán megkérdezék, hogy ez mi. A mellékelt fotón már használat közben. Persze nem lett tökéletes, kivéve talán a horgolt virágokat, amik így beköltözve viszont már nem is olyan hangsúlyosak, a fő attrakció részemről viszont az átlátszó zsebek (a kérés az volt, hogy oldjam meg, hogy sosem találnak két egyforma gumit a kétoldali copfokhoz), mert tökre én találtam ki, hogy legyen ilyen műanyagból, és ilyet még sosem varrtam (jó, mást se nagyon), de már van pár tervem, hogy mire fogom még használni.

És a szalagok ugyan nem látszanak már a csatok alatt, de Kínából hoztam őket a röltex-paradicsomból, szóval nekem mindenképp szép emlék.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr204078913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2012.02.09. 11:53:41

Hát nem mondta senki eddig a csajsziknak,hogy már a felemás a menő?

"Megmentett bennünket a ló, hiszen olyan szegények voltunk, hogy a nővérem felemás szandálban ment gyalog Pápára, huszonhárom kilométerre, érettségizni." Ágh István

nem,nem erre gondoltam...

"Milyen felemás érzések közt élünk,
milyen sokféle vonzások között,
pedig zuhanunk, mint a kő
egyenesen és egyértelműen."Pilinszky

és nem,erre sem...

Na igen,erre : www.meska.hu/search?q=felem%C3%A1s

Mikaél 2012.02.11. 21:39:39

3, vagy 6, vagy...
Akármennyi.
Kínaikelme?
süti beállítások módosítása