Még mindig a régi képeket szkennelem és rendezgetem, nagyon szupereket találok. Alig várom, hogy kijöjjön látogatóba valaki a Táltos családból, aki jobban kiismeri magát a családi kapcsolatrendszerekben, mint Bandi, és majd azonosítja a sok fekete-fehér arcot.

Ezt a cukiságot sok szeretettel küldöm minden gyerekesnek, gyerektelennek, kutyásnak, macskásnak (és papagájosnak és kanárisnak - ez tegnap kimaradt, pedig tesóméknál van az is) és ezek kombinációinak, kommenteljetek még sokat, mert az jó :) :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én és Muki (ez a kép hátulján volt, onnan tudom)

 

Kiegészítés: nem volt egyértelmű, de a kép az ötvenes években készült, egyike a frissen beszkennelteknek, csak megörültem, hogy milyen jól passzol a múltkori kommentfolyamhoz :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr504455752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PraktikásMaimoni 2012.04.17. 18:06:12

Téged egyből felismertelek, még a felirat olvasása előtt (Mukit nem).

Ziebi 2012.04.17. 20:52:46

Jajjdehelyes kutyus, igazi ölelgetni való mackó. :)

babaBonBon 2012.04.17. 22:56:48

Be kell valljam: kanárijaim nekem is voltak. De ha a gyerekkornál tartunk: ez milyen már????:
Egy beszélő papagájt akartam (mert magányosnak éreztem magam és vele akartam beszélgetni). Erre kaptam két kanárit... gondolom madár-madár alapon.
Ők adták fel előbb.
---
Ez a picúr a képen Te vagy?? Naggyon ÉDES-komoly!!! Látszik, hogy most olvastál ki valami durva könyvet a zöldszemes-ostorosról. A Piroska és a farkasból mindig is így képzeltem el Piroskát. Muki meg elég vérszomjasnak tűnik ahhoz, hogy eljátssza a farkast.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.04.18. 11:03:22

@PraktikásMaimoni: @babaBonBon: öööö, ki kell ábrándítsak mindenkit, ez a kép a Táltos család archívumából származik, és az ötvenes években készült... :)

babaBonBon 2012.04.18. 14:20:46

Akárki is legyen a képen, látszik, hogy nagyon komolyakat gondol. De úgy látom Mukinak is megvan a saját véleménye... hátborzongató! :-)

babaBonBon 2012.04.18. 14:22:10

Tippelhetek? Anikó!
na?

Zazálea 2012.04.18. 19:12:07

én meg össze vagyok zavarva,ki van akkor ak épen,a Muki az oké, de ki a másik, ha az ötvenes években készült a fotó.mert az, hoyg te, azt első pillanatban sem hittem, hahahhaha

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.04.18. 22:50:56

@Zazálea: Hát, nem is az a lényeg, ki van rajta (egyébként pont az ilyen azonostások miatt várom tájékozottabb Táltos rokonok látogatsát), én csak megörültem, hogy cuki is, a témához is illik, örüljön hát minden gyermek- és állatbarát :)

Meg mert szeretem ezeket a régi, fekete-fehér képeket.

Mikaél 2012.04.19. 21:43:28

Kitaláltam ki van a képen !
Táltosbandi rokona, vagy ismerőse ! :-)

"Sem rokona, sem ismerőse
Nem vagyok senkinek,
Nem vagyok senkinek.

Vagyok, mint minden ember: fenség,
Észak-fok, titok, idegenség,
Lidérces, messze fény,
Lidérces, messze fény.

De, jaj, nem tudok így maradni,
Szeretném magam megmutatni,
Hogy látva lássanak,
Hogy látva lássanak.

Ezért minden: önkínzás, ének:
Szeretném, hogyha szeretnének
S lennék valakié,
Lennék valakié."

Mikaél 2012.04.19. 21:47:52

EGY KISGYEREK SÍR

A sötét szoba sarkában zokog
egy tehetetlen, guggoló gyerek.
Sír, mint a cipő alatt a homok.
Vergődik, mint a nehéz tengerek.

Könnyes, miként északra nyíló völgy.
Könnyes, mint könnyes a szem ürege.
Könnyes, miként a kő alatt a föld.
Könnyes, miként az ablak üvege.

Sír, mint ahogy a vízben sír a mész.
Sír, mint a víz sír a fedő alatt.
Sír, mint a holt fa, melyet tűz emészt.
Sír, mint csarnokban a futószalag.

Melybe az ember, állat és növény
belehelt minden élő meleget
s jegesen porlik sziklák peremén -
sír, mint a szél az Érchegység felett.

Sikolt, mint ölben újév malaca.
Sikolt, mint kés-él, ha köszörülik.
Sikolt, mint rozs, ha szeli a kasza.
A tepsiben a hús nyöszörög így.

... Mint könyvelő, ki csendben hazatér,
ruháját rendben székére teszi,
ágy szélén mereng, morog, útrakél -
puffannak apró, gyors lépései - -

egy síkra, havat kóstolva üget
a zöld holdfényben, merev éjszakán,
kotor, vakog, nyalná a sós eget, -
így vonít ő; a pusztán a magány...

Vinnyog, mint hántott kukoricacső.
Vinnyog, mint szalma az alvó alatt.
Vinnyog, mint hülye, kit nyom az idő.
Vinnyog, mint eb, mely ostorba harap.

A sötét szoba sarkában zokog
egy tehetetlen, guggoló gyerek.
Szaporáz, mint a könnyű mótorok,
ellustul, mint a nehéz tengerek.

József Attila
1933. jan.

PraktikásMaimoni 2012.04.19. 22:03:35

Natessék, én meg ilyen okosan rájöttem, hogy te vagy...:DDD
Lehet, hogy a lelki rokonság már akkor áthúzott...
süti beállítások módosítása