TáltosBandi 2012.05.06. 11:26

Hipster vagyok

Most hipszter vagyok. Egy alfahipszter. A bulinak akkor van vége, mikor lelépek. Nem tudnám pontosan elmondani mitől lesz valaki hipszter de például ilyen az uzsonnászsákja.

Kedvenc, egyben leggyakrabban idézett mondatom: -A műtétet doktor Pif végzi el.

(Anyukám ezt, hogy uzsonnászsák kimondaná még kétszer-háromszor, a betűket megrágva, kényelmesen élvezettel, arra buzdítva engem is, hogy mondjam ki őket én is, és mosolyogna ha látná, hogy jól esik nekem a "zs", pláne a zsákban.)

Lehet rendelni ilyen zsákot, (ezt most találom ki, ahogy írom, ilyen 185 feletti iq-val élni :) szóval 3000 forint egy darab, de minden darabot kézzel varrnak doktorok, minden egyes példány másik oldalán annak a doktornak a doktorijából van egy oldal, aki az adott táskát varrta, a képeket doktoranduszok színezik, és a teremben ahol minden példány készül Zórád képek vannak a falon.

Ezt pont egy kedves terhes munkatárunk készítette.

A hipszter így tárolja a sört videóvágás közben. A háttérben két csaj csókolózik.

Életemben nem ittam még meg egy liter sört. Nem, nem úgy. Összesen. Nem, ez nem vicc.

Boldog anyáknapját Anyu!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr274491233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2012.05.06. 12:17:54

"Szülj hozzá?"...kérdezi anyu és gyorsan felteszi a szemüvegét.Aztán megborzolja a szőke buksit."Szólj hozzá!"-úgyis jó.
Én már ittam legalább egy liter sört életemben.Sőt többet is.
Akkor én egy sörivó anyu vagyok?
Igen.

nux vomica 2012.05.06. 12:57:04

Jó kis uzsonnás tatyó!
Legyen mindig mit beletenni.

nux vomica 2012.05.06. 12:58:18

A sörösüveg mintha már üres lenne. Attól az a nagy has?

TáltosBandi 2012.05.06. 14:24:44

@nux vomica: egy hipsternek nem ciki az ekkora sörhas se. férfiassága büszke ékköve.

FilotásLili 2012.05.06. 16:11:09

Tényleg Zórád. Két vezetékneve van. Kőtőjellel írja az apai vezeték név után. (A nagypapa annyira kiakadt azon, hogy a 3.gyereke is lány lett (és senki nem viszi tovább a nevet), hogy be sem ment a hír hallatán a kórházba. Jutalmul ennek a lánynak az unokája felvette a nevet, legyen boldog vele!

Mikaél 2012.05.06. 21:50:50

Szép ez a Kühles Blondes üveg !
Újratölthető ?
(Egy üveg sör után ügyesen egyensúlyozol;)
Tudsz élni...
:-)

Mikaél 2012.05.07. 18:27:37

@FilotásLili: Tényleg Zórád.
Ki az a Zórád ?
Most mi ez a "legyen boldog vele! " ?

Mikaél 2012.05.16. 15:41:04

@vackor1b:www.youtube.com/watch?v=8Qw_9eJ_AXw
Aranyos tőled, és köszi :-)
(((...Te, a Zórád Ernő nem lehetett ott...))) :-(
süti beállítások módosítása