Szóval felkészültem, hogy ma már nem lesz akkora pörgés, például délelőtt Bandi még itthon volt, és olyankor egyébként sem csinálok sok házimunkát, deeeeee felmostam a konyhát (Bandival kooperálva), visszakerültek a kimosott szőnyegek, kipakoltam a mosogatót, elraktam pár dolgot, aminek van/lett helye, kivasaltam, elraktam a tiszta ruhát, kiporszívóztam a hálót meg a nappalit és megragasztottam egy kis tárolódobozt (van még 4 elszakadt, de egyesével csinálom). Aztán bementem a városba szocializálódni. Nem is olyan rossz, nem?

Most meg potyautast játszom, elbújok egy kocsiban és hazaszököm Budapestre. Kell egy kis család, elanyátlanodtam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr194497017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pjulcsy 2012.05.08. 23:04:03

Akkor ott bőségesen kipihenheted az elmúlt két napot és mire visszaérsz a tiszta és rendes lakás vár. Kevés ennél jobb érzés van. Mondjuk egy gyermek születése...:)

nux vomica 2012.05.10. 16:16:44

@pjulcsy: ahogy ismerem, bp-i kiruccanása is felpörgött lesz.

vackor1b 2012.05.10. 16:22:24

Ja, és itt folytatod a fészekrakást nálunk! Ha már a tesód annyira elfoglalt :)

Mikaél 2012.05.15. 19:37:27

Az "elanyátlanodásunkat" anyaként is gyakran éljük meg.
www.youtube.com/watch?v=2x9ejYIo1XA
süti beállítások módosítása