1. (én, lassan, tagoltan) - És önt hogy hívják?

    (ő) - Bond. James Bond.

2. (ő) - (rámutat a képre)

    (én) - Láma

    (ő) - (felmutat a mennyezetre)

    (én) - Az a Lám-Pa

    (ő) - (rámutat a képre)

    (én) - Lá-Ma

   (ő) - (felmutat a mennyezetre)

    (én) - Lám-Pa

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr115657155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Watermill 2013.11.27. 06:30:30

de ugye ezek közül egyik sem Heinz bácsi?

Piszke a Birtokról 2013.11.27. 15:55:57

mobilról nem néztem linket, így először én is a bácsira tippeltem :)

Zazálea 2013.11.27. 18:38:13

én is, és bele is fért a képbe :)
(de csak azért, mert rosszul alakítottam ki)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2013.11.27. 23:26:39

@Watermill: @Piszke a Birtokról: @Zazálea: az első Heinz bácsi!! Lili még nem mond ilyen vicceket. Én meg mondtam neki, hogy ok, akkor én vagyok Julia Roberts, erre felkiáltott, hogy Oh! I lvoe you!
Szerintem megtaláltam Bécs egyetlen romantikus lelkű osztrákját.

(És ki tudja, mennyire félreérthető, de a második Lili, ő mutogat mostanában feszt, hogy nevezzem meg a világot)
süti beállítások módosítása