Ballag már az esztendö,

vissza-visszanézve,

nyomában az öccse jö,

vígan fütyörészve.

 

Beéri az öreget

s válláról a terhet

legényesen leveszi,

pedig még csak gyermek.

 

Lépegetnek szótlanul

s mikor éjfél eljö,

férfiasan kezet fog

Múlttal a Jövendö.

 

(Kányádi Sándor)

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr367000003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csippcsuppblog 2014.12.31. 16:46:55

Boldog új évet nektek!

ranlomsenga 2015.01.03. 11:46:16

Egy ideje nem jártam már itt (sem). Jó sokat kellett visszaolvasnom, hogy képben legyek, és hurrá, hogy van munkád :) és még nagyobb hurrá az összes többiért. Puszi :)

nyaronpirostelenkek 2015.01.10. 09:06:59

Megtanultam kívülről, annyira tetszik:) és rá kellett döbbennem, milyen régóta nem tanultam semmilyen verset. Pedig azt de szerettem!
Azért mindig rendeznem kell a gondolataimat, mert zsigerből az Óév ballag fütyörészve;) azért, mert annyira jó volt, vagy azért, mert már nagyon vártam, hogy vége legyen, azt magam sem tudom . Is-is:)
Köszi, hogy megosztottad!:)
süti beállítások módosítása