gondolom én, bár a fönökömet most kapta el az influenza (?). Én idén sem lettem beteg, pedig volt egy délután, mikor elgondolkodtam rajta, aztán a homeós bogyó, egy forró fürdö, meg egy nagy bögre gyömbértea reggelre elmulasztotta (mindenki kiválaszthatja a neki szimpatikust, hogy melyik használt). 

TündérLiliröl meg épp akartam írni, hogy mennyire egészséges, csak hogy bosszantsam a (kisgyerekes anyuka) olvasóinkat, tulajdonképp szeptember vagy október óta nem volt beteg, akkor is csak köhögött, de még a poszt elött benyalt szegénykém egy gyomorvírust. De még ezen is túl volt a bogyókkal két nap alatt, csak a mája nem talált magára, úgyhogy diétázott egy hétig, aztán kijött a doktornéni-nagymamája és úgy helyretette, hogy a gyerek azóta háromszor annyit eszik, mint elötte valaha. 

Azért egyéb okból megjártuk a szombati ügyeletet, ahol rajtunk kivül mindenki beteg volt, és Lili irtó cuki volt az orvosnövel, értette a német utasításokat, és németül válaszolt a feltett kérdésre (fáj? nem. :D). Láthatóan élvezte az egészet, pont úgy, mint aki otthon naponta játszik orvososat, a doki odáig volt meg vissza.

Aztán tegnap a háziorvosunkhoz is elmentünk, mert két éve nem voltam (mióta nincs kötelezö orvosi vizsgálat). És bár én rendes anyukaként aggodalmaskodtam egy sort, a bácsi csak gyönyörködött a magát teljesen otthon érzö és az apukájával focizó Liliben, és meg se vizsgálta. Persze nem tudom, ez jó vagy sem, mondjuk mivel anyukám-doktornéni rendszeresen látja a kislilét, nem aggódom magam túl. A doki viszont azzal engedett utunkra, hogy nagyon szép család vagyunk, és mivel mostanában egyre kevesebben ilyen pozitívak velünk, it made my day. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr657239327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása