és mennyire utálom, hogy 01:09 van, és én nem még a munkában vagyok, hanem már a munkában vagyok...

A szervkerekeskedök élete sem könnyü.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr127805098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vackor1b 2015.09.24. 21:43:14

Hétvégén akkor alszunk. Tudok még pár jelentkezőt, aki szívesen csatlakozna a kimerültek táborához. Bár egyikuk sem kelt ilyen korán.

nyaronpirostelenkek 2015.09.30. 15:00:55

Ez mi?!?! Éjjel 1-re mész dolgozni Miért?! Te szegény!!! Bármikor behívhatnak?!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2015.10.01. 08:33:06

@nyaronpirostelenkek: hajnali fél kettöre kell a vágóhídra érni. Elötte összekészítem a dolgokat, és sajnos nem lehet pénteken, mert pl friss jég kell. Úgyhogy felkelek éjfélkor, bemegyek a klinikára.. Ha minden igaz, akkor már csak max háromszor. Legalábbis ehhez a projekthez.

Tá Titi 2015.10.04. 15:37:21

Ha nem lenne ez az "éjjeli menedékhely", más lenne az alvás élménye is...;)
Az is lehet jó, hogy 'már a munkában vagyok' ...
És nem mondjuk, hogy "munkában szeretnénk lenni..."
De Te mondtad "Minden relatív";)
süti beállítások módosítása