Bár utálom, ha felhalmozódnak itthon a dolgok (mindenből egyet veszek, lisztből, cukorból, fogkrémből, mert kevés a hely, és nem látom át, ha raktárt csinálok a szekrényből), van pár dolog, amit hónapokig, vagy akár évekig kerülgetek.  Például egy tasak dr.Oetker pudingpor, amiről már nem is tudom, hogy került hozzám, de ha jól sejtem, több, mint 3 éve. Persze le is járt, tavaly.

A legutóbbi szekrénytakarításkor már nem tettem vissza, hátha, ha szem előtt van, akkor eszembe jut megfőzni, de így is két hétbe került, hogy kimérjem a fél liter tejet és összefőzzem. Ma. Kevesebb, mint 10 perces munka volt vele, mikor nem kellett keverni, rendberaktam és lemostam a konyhapultot.

És milyen jó, hogy délután van valami kis nasi, még TB is evett belőle, pedig kikötötte, hogy ha bőrös a teteje, akkor rá sem néz. Nem lett bőrös, jó kemény lett. ÉS eggyel kevesebb lim-lom van a konyhában.

Szóval újfent (századjára, ezredjére) megfogadtam, hogy nem kerülgetem a nyilvánvalóan egyszerű feladatokat, megcsinálom, és kész. Nem nyomaszt tovább.

A világnak persze van humorérzéke, és rögtön az arcomba tolta a múlt héten vett ikeás dobozokat, szóval összeszereltem, és belepakoltam a varrós anyagaimat. De a szekrénybe nem fért be úgy, ahogy terveztem, át kellett rendeznem, ezért meg viszont le kellett szednem a lakásban a karácsonyi téli díszeket.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mennek aludni.

De kitartottam, és most jó. És ha már így belejöttem, elővettem a ragasztópisztolyt, és megragasztottam néhány már régóta erre váró dolgot. A hétvégi listámon ugyan maradtak még elintézetlen dolgok, de egy kicsit mégiscsak legyőztem önmagam. És Ló Szerafin óta tudjuk, hogy ez nagyon fontos.

Ez egy ilyen Lázár Ervines hét volt, valamelyik nap Lukas, az egyik kollégám nyafogott, hogy kávét kell innia, és az nem is finom. Kérdezem, miért iszol akkor? Mert álmos vagyok - válaszolta. Elmeséltem neki a Szörnyeteg Lajos jajj de álmos-t, és nagyon nevetett rajta. Nem sokat alszik mostanában.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr42695541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babaBonBon 2011.02.28. 13:10:47

Jajj, az a Négyszögletű kerekerdő annyira jó!!! És a Bab Bercivel (legjobb rész a beszélő kő), meg a Hétfejű Tündérrel képben vagy? A Bab Bercivel speciel felnőtt fejjel találkoztam és imádtam. Nem is gyerekeknek való, tiszta depis a srác... De aztán kigyógyul! Azt hiszem a barátok a kulcs!!!

babaBonBon 2011.03.05. 21:30:33

"Csak azért tudják megtenni, mert úgy gondolják, hogy meg tudják tenni." (Vergilius)
süti beállítások módosítása