Nils Holgersonné 2009.04.26. 10:09

molyolunk

Tegnap Bandi latott egy molyt a konyhaban. Egy nagy, kifejlett peldanyt. Rogton kipakolta a kamraszekrenyt, es tuzetesen atnezett mindent, de ezuttal megúszták a keszleteim a kukaban landolast. Szerintem csak a Hoferbol hoztuk haza, mert ott is lattam molyt repkedni. Aztan Bandi annyira rendes volt, hogy kimosta a szekrenyt ecettel (borecettel... az volt itthon), mondjuk kicsit gyanus, hogy utana vizzel mar nem torolte at, mert elkepesztoen budos volt. (en kozben vasaltam, azert nem mostam szekrenyt - mielott megszólnátok :) viszont en pakoltam vissza mindent)

Tanulsag? annyi kajánk elelmiszerunk van itthon, hogy egy-ket hetig elelnenk vasarlas nelkul - felteve, hogy van itthon tej. Talan neha foznom kene. Vacsorara ehetnenk tejbegrizt (tegnap meg is csinaltam), krumplis tesztat (meg savanyusag is van hozza), pudingot, hazi csokit, tejleveset (Bandi emlegette multkor anyukajanak, en sose ettem, viszont olvastam rola Emoke kedvenc eszt gyerekregenyeben), vagy suthetnenk rantottat. Szoval van valasztek, lehet, hogy megis rendes haztartas vagyunk?

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr451086897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2009.04.26. 11:45:23

* ha most azt mondjátok, hogy a kép nem "csak illusztráció", akkor ettől a pillanattól kezdve mardosni kezd az irigység...(amit pedig a szívderítő locsolkodást látva ezidáig jegeltem)...

*MOLYOLÁS :
Móricka elmegy a patikába, és kér egy molygolyót. Kis idő múlva visszatér, és kér még 10 molygolyót. Nemsokára visszajön, és kér még 100 molygolyót. A patikus nem állja meg, megkérdi:
- Nektek ennyi molyotok van?
- Nem. Csak egy, de azt sehogyan sem tudom eltalálni.

*szerintem minden blog-társam nevében is kijelenthetem,hogy Ti igenis : rendes háztartás vagytok !

A hetedik Te magad légy 2009.04.26. 13:44:49

Tényleg igazán rendes háztartást vezettek, ami azért is lep meg, mert kedves bátyám soha nem jeleskedett itthon!Itthon már jobban szemet huny a molyok felett, vagy ha pormacskát lát...
Persze azt is tudom, hogy nem azért jön
haza, hogy takarítson, hanem hogy kipihenje az otthoni fáradlamakat, hogy kicsit velünk legyen, mégis kicsit néha jól esne nekünk is, ha még eggyel több segítő kéz lenne!

Szép napot, jó főzicskézést!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.04.26. 16:33:52

koszonjuk szepen, jol kieroszakoltam a dicseretet ;)

a kep viszont csak illusztracio (sajnos)!

Viktorral multkor megtargyaltuk ezt a ki segit otthon kerdest, es ugy tunik, (ez is) az Y kromoszomahoz kotheto :P

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.04.26. 16:36:50

Morickan jo nevettem, eszembe jutott, mikor mesfel eve Viktor konyharuhaval probalta levadaszni a molyokat (anelkul, hogy kar esne a frissen festett falban)
süti beállítások módosítása