TáltosBandi 2009.06.19. 12:01

Családi kör

Fiatalos belvárosi lakás, a fiú laptoppal netezik, a lány mécsest gyújtott és indiai zenére kézrátéttel tölti magába a pránát, kezét nadiként használva.

V: -Ha kész vagy a kezeléssel, lennél olyan édes és megnéznéd az öltönynadrágom cipzárját? Kiugrott a helyéről. Visszaraktam, de ki kellett hozzá vágni két fogat, és most össze kéne varrni alul, hogy ne csússzon vissza odaáig ahol foghíjas, mert akkor megint kicsúszik.

K: - Tűvel meg cérnával? Miért nem veszel újat? Ez már több éve megvan. Lehalkítanád a zenét?

V: - Persze.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr81195201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.06.19. 12:13:21

:D
azert hozzatennem, hogy a "tobb eve megvan" nagyon enyhe kifejezes, azt a nadragot TB 17 evesen kapta, 13 evvel ezelott.

ja, es a beszelgetes ugy folytatodott, hogy
V: nem veszek ujat, mert draga

TB az elmult ket napban 4(!) FEHER NADRAGOT VETT.

:D :D

TáltosBandi 2009.06.19. 12:38:02

igaz. :)

DE!

A nadrág tökéletes állapotban van a cipzárat leszámítva. Régebben egy szabó még mesterember volt.Talán az anyagok is jobbak voltak a maiaknál.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.06.19. 13:30:00

... es az elmult 13 evben TB ezt hordta erettsegin, minden vizsgan, az osszes koncertjen, szinhazban, unnepeken es temeteseken, karacsonykor, husvetkor, a pinceres munkajahoz, ha bankba ment, vagy ha nem volt mas tiszta.

"tokeletes allapotban van" kepzelhetitek! :D :D

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.06.19. 13:32:09

ja, meg egyszer mar majdnem beirta ide, hogy visszautasitottam tavaly, hogy megvarrjam a zsebét, mert a bélés mar ugy szetfoszlott. De TB vegulis megoldotta. Pelenkaoltessel. :D

Gem 2009.06.19. 15:45:47

Rémlik valami a messzi távolból... talán 3-4 hónapja lehetett, amikor TB hetekig nem bírt napirendre térni afölött a tény fölött, hogy vannak ruháim, amelyek már akár tíz évesek is megvannak, és még mindig szívesen veszem fel őket és nem vagyok hajlandó kidobni.

TáltosBandi 2009.06.19. 15:58:52

@Gem: kérünk képeket, meg számokat, nem ám így a levegőbe... :)

missMarple 2009.06.19. 19:39:37

1. TB most is olyan fess, mint 17 éves korában!

2."A pránanadi hatása
Életfolyamatokat támogat, valamennyi síkon hat. Igazodik minden élő és élettelen egyéni igényeihez." Tiszta sor. Meg kell TB cipzárját csinálni.Tűvel és cérnával...vagy pránával és nadival!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.06.21. 17:06:03

azt hiszem, en meg spiritualisan nem vagyok eleg magas szinten egy nadragvarrashoz :D

vackor1b 2009.07.06. 11:14:48

Gem legnagyobb bánatára én most dobtam ki egy olyan fürdőnacit, amit még ő varrt ezelőtt 20 évvel nekem. Pedig már olyan vékony vagyok, hogy újra hordhattam volna, ha a gumija és a varrása nem adta volna meg magát.
Egyébként meg kerültek elő gimis korú ruháim, amik megint jók. Na azok se mai csirkék :))))
Én viszont nem hordtam őket 13 éven keresztül.
süti beállítások módosítása