Mondtam, hogy hamar vége lesz a nyárnak...

 (igen, a piros betűs szavak linkek, rájuk lehet kattintani)

 

 

 

 

 

 

5 komment

Címkék: nyár

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr971203565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2009.06.26. 14:04:33

* tisztára Tarr Béla - Londoni férfi fíling - tisztára Simenon!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.06.29. 09:30:55

hat, en csak ugy talaltam a kepet. De mar gondoltam ra, hogy be kene irni, honnan szarmaznak az illusztraciok (azt is, ha tolunk), a jogvedelem miatt.

missMarple 2009.06.29. 11:19:00

@Nils Holgersonné: ügyesen tudsz találni is... az általad felvetett dolgokra nem gondoltam,pusztán arra, hogy gyakran egy -akár bugyuta - képnek is milyen atmoszférateremtő ereje lehet...

missMarple 2009.06.29. 11:21:26

@Nils Holgersonné: akkor találni is nagyon ügyesen tudsz, én az általad felvetett dolgokra nem is gondoltam,pusztán arra céloztam,hogy akár egy - bugyuta - fotónak is milye atmoszférateremtő ereje lehet...

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.06.29. 19:12:15

@missMarple: gondoltam, hogy nem erre gondolt, csak engem meg ezek a jogok izgatnak mostansag, aztan nem alltam meg, hogy szóba ne hozzam
süti beállítások módosítása