Kira látta rajtam, hogy depressziós vagyok ezért elvitt egy turkálóba HésM-be és válogathattam kedvemre. Ami ingere volt szememnek ment a kosárba.

Na annyira ne irigykedjetek, ez a szülinapi ajándékom is volt. :)

Nálunk ez egy kedves hagyomány, hogy az ötlettelen, unalmas, fantáziátlan, anyagias egyikünk megvendégeli másikunkat egy vidám shoppingolásra.*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elegáns őszi kollekció, (nincs kedvem színházba, koncertre, vendégségbe öltönybe menni) egy vékony, puha pamut felsővel a naposabb délutánokra és egy vastagabb durvább pulóver a hűvösebb téli estékre.

Nekem mindegy miben vagyok de valaki meg imádja ha jóvágású vagyok én meg imádom ha látom hogy imád. Happy ending ahogy francia barátnőm Colette mondta mindig.

 

*(Holgersonné védelmében kerül megjegyzésre, hogy én kezdtem el neki pénzzel tömött bankkártyákat, meg utalványokat ajándékozni, miután rájöttem, hogy pénzt adni bunkóság de egy kártyát teletömve pénzzel meg cuki.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr521565162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiantian (törölt) 2009.12.01. 03:08:31

jó ötlet ez az ajándékozás, megvásárlás, nekem csak azért nem jön be mert utálok vásárolni. :(

Bp-i 2009.12.01. 08:23:39

Sziasztok,

én erre azt mondom:
két vásárló típust ismerek.

1. Turkálóban vásárol.

2. A Piccadilly -ről szerzi be.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.12.01. 09:31:38

@Bp-i: öööö, akkor mi most melyik tipusba is tartozunk a becsi H&M-mel?

UGYE MILYEN JOVAGASU????? ODA VAGYOK ERTE!

Gem 2009.12.01. 12:04:29

Ha-ha-ha, elképzelem Bandit, amint mindegy neki, hogy miben van :-)

Nagyon jóvágású valóban! :-)

Bp-i 2009.12.01. 14:19:38

Bandikám,

remélem érthető volt az első kommentem,
majd a részletekről kérlek tájékoztasd Nilsnét. (F. ügynök, nevének végén ..ny-val, hozattam a melegítős - akár ünnepi viseletnek is mondható(falun) - cuccomat. Bővebb tájékoztatásért keresse L. ügynököt.) Jut eszembe!
Ez a blog foglalkozhatna először egy témával a világon!
Következő: Mi van akkor, ha Törökországot felveszik az EU-ba?
Miért probléma ez az eurót tekintve?
Tessék megnézni, egy eurós bankjegyet.
Látjuk Törökországot teljesen?
süti beállítások módosítása