Szeretnél nekem ajándékot venni?

Tessék csak, tessék!

Nem gondoltam, hogy ilyen hamar új megosztanivalóm lesz a "minek örüljek" kategoriában, de ez a fenti katalógus egyértelműen az. Olyan jó ilyen képeket nézegetni, álmodozni, tervezgetni.

Londonban az első reggel, mikor kiléptem az ajtón, megcsapott a tengeri levegő (jó, lehet, hogy nem az volt, de olyan illata volt, sajnos csak aznap), és olyan nagyon nagy kedvem lett tengerpartra menni, ott piknikezni, rohangálni a szélben, sárkányt eregetni, röhögcsélni.

ráadásul erre ébredtem reggel:

NAPSÜTÉS!

KÉK ÉG!

Az utcán a másik irányba nézve az is látszik, hogy elolvadt a hó a parkban, de azt nem fényképeztem le, mert még nem olyan szép látvány. De ígéretes.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr301777841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása