Ilyenek lettek a horgolt mamuszaim. Eredetileg csak azért terveztem őket meghorgolni, hogy valamire elhasználjam a nem túl szép akril fonalaimat, amiket TB karácsonyi ajándékához vettem (nem tehetek róla, hogy a számítógépes játékok figuráinak nincs túl szép színe) de időközben megszerettem, és gondoltam utazó vendégpapucs lehetne. Mármint én hordanám, amikor vendég vagyok.

Le sem tagadhatnám egyébként, mert kissé csálé lett, meg persze nem egyforma a két fél (a kép csalóka), mert időközben elfelejtettem, hogy csináltam az elsőnél (igen, tudom, le lehet utólag is számolni a szemeket, és próbáltam is, mégsem lett egyforma). Persze a két lábam sem egyforma.

A gombokat papa segített kiválasztani, mikor legutóbb ott voltam. Ő sokkal szebbeket választott, és elismerem, hogy a fekete nem túl jó szín, de mindenféle tényezőket figyelembe véve mégis ez került fel. Ha valakinek vannak színes gombjai, amikre nincs szüksége, én szívesen átveszem :)

Péntek este van, Táltos Bandi a színházban, én kicsit aludtam, de nem hagy nyugodni a hosszú lista, amit a hétvégére terveztem. Tudom, hogy unjátok, de listát írok megint:

- van egy rég megígért horgolt hajpánt, aminek már csak kevés kéne, hogy befejezzem

- van egy rég elkezdett horgolt bikinim, jó lenne tovább haladni vele (bár a napfürdőzéshez még kell vagy másfél-két hónap)

- vettem fonalat egy új, nagy projecthez, szeretném elkezdeni, hogy lássam, érdemes-e

- ha TB időben végez szombaton, kicsit kéne vásárolgatni, mert a farmernadrág-megmentőakcióm nem volt olyan sikeres

- sütit sütni, mert szombat este kisebb házibuliba megyünk (amolyan társasozós, horgolós, röhögcsélősbe)

- ennivalót vásárolni, és MEGFŐZNI (ez gondolom csak nálam kerül fel tényleg az elintézendők listájára. Ami másnál természetes, az nálam legyőzendő feladat. Pedig csak rakottkrumplit tervezek, céklával.

- tojásfestés!! remélem, belefér az időbe, annyi ötletem lenne! (hülyeség egyébként, a szezonális dekorációt az év különböző szakaszaiban kéne elkészíteni, és aztán csak előhúzni a megfelelő időben a dobozból, mint bűvészkalapból a kisnyulat)

- van egyébként pár húsvéti cucc, de némi renoválásra szorulnak

- feltölteni a fényképeket a laptopomra, és végre megírni néhány elmaradt bejegyzést

- TB rágja a fülem, hogy unalmas a blog külcsínye, de már elfelejtettem azt a keveset is fotosoppul, amit eddig tudtam, szóval ez sem egy tízperces project

- befejezni az előadásomat hétfőre (para a köbön)

- téli dzsekiket kimosni (az enyémet meg is kell varrni - és ha már előveszem a tűt és a cérnát, akkor lenne egy himbálózó gomb is, amit kezelésbe kell vennem)

 

Szerintetek belefér a két napba?

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr161871396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TáltosBandi 2010.03.26. 20:42:13

Szerintem,ezek beleférnek a szombat délelőttbe.

öregördög 2010.03.26. 21:40:40

A hétvégékre jellemző, hogy pont 1 nappal rövidebbek, mint kéne. Éppen ezért, én most csütörtökön úgy döntöttem, hogy péntek van, így ma pénteken este, nálam már szombat van.Így én persze mindennel végezni fogok. Ha-ha!

missMarple 2010.03.27. 16:35:16

***én is így szoktam,csak a vendégpapucsom mellé beteszem még a vendéghajamat is az utazótáskámba!!!

ruju 2010.03.27. 21:22:02

Irigykedem, hogy ilyen sokat tudsz horgolni és ilyen jó kis mamuszod lett. Asszem nekem az életben soha (mert bűnbe estem már megint és fagyievés valamint kommentelgetés közben nem lehet horgolni....)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.03.28. 14:13:03

@ruju: hehe, en meg mindig a te blogodon irigykedem oldalt a kepeket nezegetve, hogy de jo sok dolgot csinaltal, de jo, hogy van ra idod :D
süti beállítások módosítása