A múltkor kaptam egy emailt valakitol, aki nemreg meg a cegnel dolgozott, de soha nem beszeltunk egy szót sem (szerencsére).

The thought was often on my mind but the courage not enough – maybe the distance or the spring helps – anyway I am not certain at what age difference a compliment might not be appropriate anymore – a threshold should exist but seeing you yesterday – you did not I guess – I just wanted to tell you that you are an enormously attractive woman – finally said what I wanted to say for quite some time.
 
 
Peches egy ficko lehet.
 
  

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr141883923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gem 2010.04.08. 11:48:24

Tényleg, legalább egy rövid (és kellően távolságtartó) köszönömöt visszaírtál neki?

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.04.08. 12:50:04

igen, persze. megkoszontem, vazoltam a csaladi allapotomat (tartos es boldog parkapcsolat ), majd minden jot kivantam neki a tovabbi eletere. PC voltam, mint mindig :)
süti beállítások módosítása