Onnan tudom, hogy tavasz van, és nem ősz, hogy reggel a pocsolyában úgy 20 gilisztát számoltam össze. A villamosmegállóban meg további negyvenet. Valaki kér egy kis mászburgert?

7 komment

Címkék: tavasz

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr91920014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gem 2010.04.14. 13:19:57

Szerintem gilisztákat mentegetni (az útról, járdáról, amikor kiönti őket az eső) ősszel is szoktunk, vagy nem? Viszont, a pár héttel ezelőtti ibolyák után tegnap délután (és ma reggel is) több nagy csigát találtam a ház előtt, ilyenre régebbről nem emlékeztem. Tegnap még csak a bokrok alatt, ma már az úttest közepén is (tegnap még csak kicsit, ma már elég rendesen esik). Már várom, hogy (akárcsak sok más európai városban) nálunk is nyulak szaladgáljanak a lakótelep kisebb parkjaiban.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.04.14. 13:52:51

hát, talán keso osszel mar elassak magukat a gilisztak. de nem emlekszem :) mindenesetre nekem uj most ez a gilisztainvazio, es hatarozottan tavasz-hangulatu.

egy-ket elkoborolt husveti nyuszi, es maris megalapozzak a varosi nyulpopulaciot. :) jo lesz! en nem is ertem, pl mokusok miert nincsenek arrafele... persze lehet, h pont azokat a fakat nem szeretik.

nux vomica 2010.04.15. 15:10:20

gilisztákat, sokat a kertbe, mert akkor ásni sem kell,most meg nem lehet.
Csigát mi csak házatlant találtunk 1-t, de nem szeretném megosztani a házunkat vele!brrrrr..

én emlékszem szelíd mókusokra a lakótelep parkjaiban!
(Finnországban)
Az összes fehér virág / tőzike, nárcisz, tulipán, jácint, árvácska / köszöni az esőt, tavasz van valóban!

Emlékeztek még a mászburgeres könyvre?
Volt egy kislány, aki hónapokig hordozta a hóna alatt!
Volt egy kisfiú, aki viszont ősszel a dzseki zsebébe mentette az aszfaltról a gilisztákat, nehogy rátaposson valaki.

vackor1b 2010.04.15. 17:30:02

Mam! Büszke vagyok rá, hogy beillesztettél ide egy linket. Aranyos nagyon :D

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.04.16. 10:06:05

draga nux vomica, ha rakkattintasz a piros szavakra, uj oldalak nyilnak meg. ez esetben pont a kukacos konyvet linkeltem be!

raadasul a belinklelt oldalon (moly) a kommentek kozott van egy, amit en is irhattam volna: hogy azert kapta az illeto a konyvet, mert sajtkukac volt, es a csaladban meg most is van, aki Kukacnak hivja. __vicces, lehet, hogy van egy alteregom? :)

egyebkent nekem is a finnorszagi mokusok meg nyuszik ugrottak be (beugrottak a nyuszik, hehe), sot, szerintem Gemnek is! :)

a belinkelt számnál egy pillanatra en is megdobbentem :D hajra nux vomica!!

(a dzseki zsebe rejtett gilisztak egyebkent über gusztustalanok, ilyet is csak egy fiu csinal! :D)

Gem 2010.04.16. 15:55:23

Nyulakat Finnországon kívül Münsterben is láttam minden este, ahányszor csak az egyetemről hazamentem (valahogy reggel nem emlékszem, hogy lettek volna, vagy én voltam az út rossz oldalán, vagy akkor túl nagy volt a forgalom nekik, nem tudom).
Mókusokat itt Budapesten (na persze nem akárhol, hanem a 12. kerületben) is láttam a házak kertjében levő fákon, meg London közepén a Kensington parkban is sok volt (azok teljesen emberhez civilizálódva oda is jöttek az emberhez ennivalóért), és természetesen Espooban is voltak.

Szeretném megvédeni azt a bizonyos fiút, szerintem nem csak fiú teheti a zsebébe a gilisztákat (és nem is übergusztustalanok). Vagy ez a "lányomnak mondom, menyem is értse" kategóriájú megjegyzés volt? :-)
süti beállítások módosítása