TáltosBandi 2010.07.11. 10:01

Szivárvány

Éppen jöttem haza próbáról és láttam, hogy valami felvonulás van a Ringen. Szokásosnak tűnt, felnőttek, gyerekek, kutyák, vattacukor, zene. Aztán megláttam egy kis csoportot táblával, amin az állt IBM úgyhogy kíváncsi lettem, hogy mit csinál itt az IBM és osztogatnak-e ingyen laptopot? ;)

Közelebbről persze láttam, hogy ez a szivárványparádé, vagyis a nálunk "Meleg Méltóság Menete" név alatt futó rendezvény.

Tegnap olvastam, hogy milyen nagy szám otthon, hogy csak pár embert igazoltattak és meg se dobálták őket, megúszták egy kis mocskosbuzizással.

Még pár év és eljuthatunk oda, hogy mindenféle kordon, rendzavarás, ellentüntető és rendőri biztosítás nélkül, párezer ember elsétál A pontból B pontba és kész.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr462144094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2010.07.12. 14:42:25

Örök reménykedő vagyok.
Mégis azt gondolom,hogy ez vágyálom.
Akiket tegnap megzavartak békés sétájukban,azokat holnap látjuk majd valahol, ahogy éppen tüntetnek,mondjuk a kutyások, a kékszeműek vagy éppen a biciklisták ellen.
A pontból eljutni B pontba nem is olyan egyszerű.

Bp-i 2010.07.15. 20:40:43

Sziasztok!

Nem kell dramatizálni...
Ezt ajánlom a témához:

www.youtube.com/watch?v=xI4ARtrUAwk

:-)
süti beállítások módosítása