ez a kedvenc tengerentúli ünnepem, így folytatnám a hagyományt, hogy idén is megtartsam a magam hétköznapi módján. Jövőre talán lesz valami családi rítus is, láttam jó ötleteket a neten, hogy milyen színes, szagos, kreatív módon gyüjthetnénk össze azokat, amikért egy évben hálásak vagyunk.

Míg kerestem a tavalyi linket, jó volt beleolvasni a régi bejegyzésekbe, TB tavalyi szülinapjáról, meg hogy már akkor is a kerámiakésekért volt oda, vagy hogy idén időben indultam az üzemorvosi vérvételre (kedden volt). Megnyugtatóak ezek az ismétlődő dolgok, szóval hálás vagyok a blogért, ha nincs is benne minden, ami velünk történik, azért jó, hogy van valami nyoma, minek örültünk (és min veszekedtünk), mikor még fiatalok voltunk. Legszívesebben belinkelném az egészet ide :).

Az idei évet low budget-re terveztük, nyaralás és utazgatás nélkül, ehhez képest rögtön karácsonykor kaptam egy februári utat Londonba (és köszönöm TB hugáéknak, hogy vendégül láttak), aztán Bálint-napkor egy hétvégét Velencébe (március), aztán én voltam Izraelben, TB meg Svájcban, és aztán mindkettőnket meghívtak egy franciaországi esküvőre (nyár), és ugye nem lehetett nemet mondani... és még nincs vége az évnek, csak ez titok.

Nincs is jobb, mint TB-vel utazgatni, vagyis de: TB-vel otthon lenni, a lazulós hétvégéket tökélyre fejlesztettük az elmúlt években, Varró Dani Büdös Pizsamázója elbújhat szégyenében (és mi nem is vagyunk büdösek, viszont nagyon szuper pizsamáink vannak!)

Hálás vagyok a családomért, a Táltos családért, azért, hogy mindenünk megvan, amit szeretnénk, (vagy simán meglesz hamarosan), vagy amire szükségünk van, hogy mindig van mit csinálni és mindig van mit várni. Hogy nem sikerült minden idén, mert így remélhetem, hogy sikerül jövőre.

A hétköznapokért, a megszokásokért, az ünnepekért és a meglepetésekért.

Azért, hogy ilyen jó év volt a 2010, és azért, hogy a 2011 még jobb lesz.

Boldog hálaadást mindenkinek!

 

 

1 komment

Címkék: hála

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr562472674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nux vomica 2011.11.29. 20:16:10

Óóóó
Ez szép.
Mióta idősödöm,öregszem én is készítek hálaadást, de már naponta.
"Új világosság jelenék,
Ó tévelygés csendesedék"
csak úgy Adventre hangolva
süti beállítások módosítása