Nils Holgersonné 2009.11.20. 08:38

nagy nap

Drága Táltos Bandi,

úgy örülök, hogy vagy, meg hogy ilyen vagy

és hogy nekem hogy is lehet ekkora szerencsém,

hogy reggel puszival ébreszthetlek, es a füledbe súghatom, hogy:

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sokat gondokodtam a képválasztáson, szóba jött még Csőrikés, mert arra úgyis hasonlítok, meg mindenféle más cuki opció, de aztán rajöttem, hogy Bandinknak mi tetszene leginkább :D

2 komment

Címkék: viktor

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr561538749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bp-i 2009.11.20. 21:49:09

Én is a füledbe sugnám: Boldog Születésnapot, sőt!
Még olyat is, amitől nem szívesen másznál ki az ágyból...
Pl.: hétfő van Drágám, tudod, ma korán kell kelni és már 05.07. ÉBRESZTŐŐŐŐŐ
:-)

Bp-i 2009.11.20. 21:55:16

Születésnapodra:

Reményik Sándor - Valaki értem imádkozott

Mikor a bűntől meggyötörten
A lelkem terheket hordozott,
Egyszer csak könnyebb lett a terhem,
Valaki értem imádkozott.

Valaki értem imádkozott.
Talán apám, anyám régen?
Talán más is, aki szeret,
Jó barátom vagy testvérem.

Én nem tudom, de áldom Istent,
Ki nékem megváltást hozott,
És azt, aki értem csak
Egyszer is imádkozott.
süti beállítások módosítása