TáltosBandi 2010.11.27. 20:33

Csalódás

Vettem egy csokit, kifejezetten azoknak a kedvéért akik szeretik olvasni az ízeket.

"Biztosra" mentem, mert a doboza fémből van, a csomagolása letisztult, elegáns. Azt sugallja, hogy aki ilyen csokoládét vesz, az nem a mennyiségre, hanem a minőségre hajt.

Pezsgő és málna. Merész, szexi és különleges. A kis szeletekre szívecskéket festettek, giccses de kimagyarázható.

Annyira finom volt az illata, hogy felkészültem egy egészen különleges élményre.

Ez volt a baj. Nem kezdem el ócsárolni, mert nem érdemelné meg. Én érdemelnék egy nagy pofont, mert úgy veszek meg valamit, hogy mennyire jó a csomagolása.

Finom tejcsoki, pezsgőre emlékeztető trüffelkrémmel töltve. Gondolatokban málnát is tartalmazhat.

:(

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr842477573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2010.11.28. 10:04:02

Hölgyeim és Uraim!Íme a XXI.századi tanmese mintapéldája. - susogta missMarple. (majd feljebb szegte fejét,így már az a kis toka nem is volt annyira feltűnő)

Gem 2010.11.28. 19:05:50

A fémdoboz valóban azt sugallja, hogy belül valami értékesebb lapul, na de ne haragudj, ezt a díszítést Te letisztultnak és elegánsnak nevezed? Szerintem erősen hasonlít a Westcliff tea designjára, ami az Aldi legrosszabb teája (legalábbis azok közül, amelyeket egyáltalán hajlandó voltam megkóstolni, ha már egyes ismerőseim megvették).

babaBonBon 2010.11.29. 09:23:04

Miért érzem azt, hogy a csomagoláson felül az ára is magas volt?! Mert úgy még könnyebben becsapódik az ember mikor a minőségre hajt.
Ha tuti csoki-élményre vágysz kóstold meg ezt: Jacquot Trüffel bitter classic (van más ízekben is, de ez tuti!). 600 ft, tehát az árból nem gondolná az ember, hogy azt kapja a szájába, ami szerintem maga a csoki, az a csoki, amiből 2 falat után megállsz, mert már nem is kell több, tökéletesen kielégíti a csoki utáni vágyat!
süti beállítások módosítása