Nils Holgersonné 2010.12.03. 11:19

Álmok

Az egyikben TB ellopott egy laptopot (milyen szépen alliterál), csak úgy, brahiból, amin nagyon fontos adatok voltak. Nagyon fontosak. Igaziból ezek miatt lopta el, csak úgy kiváncsi volt, és meg akarta nézni, nem volt vele semmi dolga.

De ezek az adatok annyira fontosak voltak, hogy TB-t nagyon keresni kezdték. Ott kapcsolódtam be a sztoriba (vagy hogy is van ez, szóval ott kezdtem álmodni), hogy sétálunk egy vasútállomás felé, kerülve minden feltunést, mert le akarunk lépni. De legalábbis Bp-ig eljutni a kisvárosból (külvárosból?) ahol vagyunk. TB kezében egy kartonba hajtva ott a gép. Közben egy mellékutcán sétál felénk egy átlagos pacák, de Bandi figyelmeztet, hogy az egy ügynök, és minket akarnak becserkészni. Hirtelen rohanni kezd, fel a töltésre, és igyekszem laza maradni, és továbbsétálni. Pont bejön a vonat, ezért TB a takarásában visszafut, én ezt látom, de az ügynök talán nem. Kivéve, ha a töltés másik oldalán is ott egy emberük. Felszállok a vonatra, félszemmel látom, hogy TB is felkapaszkodik, marha büszke vagyok magamra, hogy nem rohanok oda hozzá, hanem leülök valahol. Mikor elindul a vonat, hirtelen feláll pár ember, hogy jegyeket és bérleteket, ők a rendorségtol vannak, keresik ezt meg ezt az embert, és kis cetliket osztogatnak, amire fel lehet írni, ha valami gyanúsat észlelünk. Én is elveszem a cetlit, és marhára izgulok, hogy a hátulülő Bandit felismerik. De nem, ő is kap egy cetlit. Beérünk a Keletibe, és  keresni kezdünk egy alkalmasnak tunő vonatot, amire felszállhatunk. Hogy ne tudjanak követni, össze-vissza mászkálunk, ezért talán le is késsük a békéscsabai gyorsat.

Már eléggé unom, meg izgulok veszettül, nem akarom, hogy TB-t börtönbe zárják, de elég mérges is vagyok, hogy minek kellett minket ilyen helyzetbe sodornia. Teljesen feleslegesen, csak a hülye kíváncsisága miatt.

 

Szerencsére felébredek, és biztonságban vagyunk

 

A másikban megint elmegyek Izraelbe, ezúttal 5 kollégámmal. Kettő közülük (Klaus és Olivier, de ez csak nekem jelent bármit is, egyébként mindketten végtelenül csöndesek és udvariasak) valamiért érdekelt a helyi problémákban, és bár az ott töltött napok alatt együtt dolgozunk, a munka végeztével kiéleződnek a feszültségek. Mindkettő szerez egy géppisztolyt, és egy parkolóban próbálják egymást becserkészni. A végén a kisbuszunk két oldalán állnak, mi bent ülünk, indulnánk a reptérre. Tudjuk, hogy nem jönnek velünk, és tudjuk, hogyha elindulunk, akkor fedezetlenül fognak egymással szemben állni. És akkor az egyik meg fog halni, az, amelyik lassabb. De azt is tudjuk, hogy ezt nem tudjuk megakadályozni, úgyhogy elindulunk. Próbálom erősen az emlékezetembe vésni az arcukat, hogy ne felejtsem el, bármelyik hal is meg

(régen az egyik bp-i kutatóintézetben, ahol dolgoztam, meghalt az egyik lány, aki nagyon, nagyon szép volt - hónapokig/évekig? mindennap eszembe idéztem az arcát, hogy ne felejtsem el - de mostanra nagyon elhalványodott)

Hazaérve valami dolgom van a bátyámmal, erre sajnos nem emlékszem, de bent a cégnél is gondok vannak. Mivel kint voltam Izraelben ezen a munkán (bármi is volt az), most rám is vadásznak. Közben egyébként azt fogalmazom magamban, hogy fogom én az egyik fickó halálát elmesélni a blogban. Megyek a folyosón, és egy fura surrogó hang miatt hátrafordulok. Lelassítva látom, hogy 8 darts-szeru nyíl repül utánam egyenes vonalban. Mivel elég lassuak, van idom beugrani az egyik ajtó mögé (Oliveira Finn meeting room), de tudom, hogyha golyóval lőnek, akkor az már olyan gyors lesz, hogy észre sem veszem.

 

Tegnap otthonról dolgoztam.

 

6 komment

Címkék: álom

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr222490240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruju 2010.12.03. 13:51:24

Húúúúú, jó fáradt lehetsz... Az jutott eszembe, hogy milyen szerencsés vagyok, amiért én RDJ-ral álmodhatok, merőben más természetűeket :-DDDD (bár ezeket az álmokat nem a munkahelyi feszültségek generálják, hmmm. na jó, hagyjuk...)

missMarple 2010.12.03. 15:02:16

"milyen szépen alliterál",de hol is?

missMarple 2010.12.03. 15:03:24

Egyes részeit TB diktálta?

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.12.03. 21:28:20

@ruju: :D mondjuk akkor én már inkább Hugh Jackmanre szavazok

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.12.03. 21:29:25

@missMarple: nem, magamtól is ki tudok találni ilyeneket :)

jó. akkor nem alliterál, hanem ritmusosan összecseng. vagy mi.

nux vomica 2010.12.04. 01:14:46

Nem sok filmet néztetek mostanában?
Vagy sok édességet főztél+ ettél/tetek/ vacsorára?
süti beállítások módosítása