Ezt tanulom TB-tol, hogy nem szabad mindenen izgulni, meg aggódni. Mert tök felesleges. És úgyis mindig minden rendben lesz. És tényleg.

Szóval reggel, mikor igazolványképért rohangáltam a városban, és izgultam a délutáni naaagy, nemzetközi meetingen való eloadásom miatt, meg mert késésben voltam a kínai konzulátusról, akkor arra gondoltam, hogy minden rendben lesz. Nem volt könnyu, mert kimaradt egy villamos, és annyira hideg volt, hogy lefagyott a kezem, mig a GPS-t nyomkodtam, hogy akkor hova is kéne menni.

De lett fényképem, szerintem szép, és bár késtem negyed órát, de a többiek felet, és kiderült, hogy elmarad a délutáni eloadásom.

Szerintem lassan megtanulom a leckét.

 

(ja, a vízum az utazás napján lesz kész. Állítólag. Én nem izgulok.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr242512588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása