Elnézést a színvonalért, telefonnal pötyögtem be este két felvonás között, csak hogy legyen tőlem valami.

 

-----------------------------------------------------------------------------------

Akik közül-elnézést a hangnemért- ez ilyen rendhagyó  húsvéti családi bejegyzés lesz- szóval azok közül akik úgy gondolják, hogy az elmúlt negyvennyolc órában, kétszer beszéltem telefonon az Oscarra jelölt nénivel, de anyát nem tudtam elérni, valaki küldjön egy smst, jól van minden rendben, és még marad 139 karaktere:)

 

Este héttől a következők történtek amikről lemaradtatok. Észrevettem, hogy az öltözőnk ajtajára ez van kiírva.

Szent Erzsébet legendás férfijai

 

Április elsejéről maradhatott fenn, vagy ez valami szervezet akik itt szoktak gyűlésezni? Vagy ezek mi vagyunk?

 

A fodrász aki csinálja a hajam, játszott egy nagy papírvágóval, és nem tudta, hogy őt várom, gondolom belemerült, vagy azt hitte szokás szerint kések.

 

Nem szóltam neki, hanem vártam a háta mögött. Vagy öt percig játszott, közben én elmentem-viszajöttem megcsináltam a hajamat olyanra amilyenre ő szokta, és felmentem hozzá a másik lépcsőházból, mire azt kérdezte: -Ezt én csináltam? Nem emlékszem az arcodra.

-Jó mi? Sokat néztem hogy csinálja.

Sármos hajléktalan

Azt mondta, tényleg jó.

 

Csináltam egy képet vele meg a géppel, de akkor már nem játszott, és nem mertem megkérni, hogy az olvasók kedvéért álljon oda játszani.

Elvan ha játszik

Fél órával később kezdődik a darab. Elindulok a színpad eleje felé, jobbomon az egyik szólistával (később még előkerül), és azon gondolkodom, hogy mennyire durva lenne, ha pont akkor szólalna meg a zsebemben a mobil, mikor a színpad elejéhez érkezünk, és pont generálpauze van a darabban.

 

Ha mondjuk hív valaki és elkezd ugatni a mobil full hangerőn-nem én álliítottam be ugatásra- egyrészről jó blogbejegyzés, másrészt emlékezetes "poén" lehetne a kórusban. Valószínűleg az utolsó. Bár ez annyira hülye sztori, hogy lehet elhinnék, hogy véletlen volt, de akkor meg mit keres a vállalati jelmezben, a privát mobilom? Sehogy se jó. Közben lépek kettőt, marad tizenegy lépésem cselekedni, benyúlok a zsebembe, rossz oldalon van megfordítom, nyolc lépés, fejjel lefele, basszus, hat lépés, megfordítom ,négy lépés,  fel-le kapcsolom a némító gombot, két lépés, nem rezeg -vagy repülősmódban van vagy teljesen lenémítva -, és még mindig maradt egy lépésem.

 

És ez nem a legdurvább volt ma este. Mert az egyik szólista háttal a közönségnek várta, hogy énekelnie kelljen, és a belépése előtt négy ütemmel,-vidám allegro tempo négy/negyedben, szóval időben gondolom vagy nyolc másodperc- megkérdezte egymás után nagyon gyorsan kétszer,  hogy milyen hangon kell belépnie, vagy hogy mi az első szó? Nem értettem pontosan mert suttogott és hadart, tőlem két méterre. A vele szemben alló másik szólista visszahadart valamit, emberünk megfordult és a következő pillanatban elkezdett énekelni mint minden este. Ilyen sztorikról maradtok le a közönség soraiban.

 

Később hogy felvidítsam ezt a bizonyos szólistát, -aki mellett megtiszteltetés állnom- egy unalmas résznél mellésodródtam és odasúgtam neki, hogy már csak két előadás. Elkezdett röhögni, szóval ha úgy vesszük felvidítottam. Remélem időben abbahagyta, nem mertem odanézni, mikor vissza kellett fordulnia a közönség felé.

 

Mesélem az egyik haveromnak a szünetben,  hogy milyen durva mobilparám volt, erre kiderült hogy ő aznap délelőtt egy templomban énekelt, és egyszer csak megszólalt az öltönyében a mobilja de hálistennek csak ő érezte, hogy remeg mert bár csörgésen felejtette, de pont egy forte rész volt, és ki tudta kapcsolni a zsebében. Ezek után azt mondta, hogy hogy hívhatták ilyen rosszkor. Szerintem meg hülyeség. Valami Bach lehetett (húsvéti koncert) vagy Palestrina, szóval nem hiszem, hogy végig tobzódott a fortékban. A telefon a lehetőségekhez képest a legjobbkor csörgött.

 

És ma reggel öt negyvenötkor már javában homokos, földes, répát ettem a húsvéti szertartás részeként.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr972855037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2011.04.26. 21:48:38

Természetesen arra egy pillanatig sem gondoltam,hogy Liszt Ferenc oratóriumának férfiszereplői öltöztek ebben a szobában hajdanán.
Ellenben TB, mint Soknevű Hercegúrfi, sikeresen klónozhatta magát.....

nux vomica 2011.04.28. 21:38:16

Szent Erzsébet legendás férfia homokos-földes répát rág, mert Ő a nyuszi és rettegve várja a mobil csörrenését.
Egyszerre ennyi feladat, brrrr.
süti beállítások módosítása