Hogy MOBILTELEFONOTOKON túlléptétek azt az adatmennyiséget ami az adott hónapra elő volt fizetve?

Kaptam ma reggel egy sms-t, hogy több mint tizenháromezer forintnál (euróban ötven) tartok, majd küldenek egy sms-t ha több lesz, mint huszonhatezer (euróban száz).

Kata mániája a minimalista lakberendezés, és a mindenféle cetlik halmokba rendezése.

Felhívtam a szuper hotlájnunkat, ahol megtudtam, hogy ezt az összeget tegnap hoztam össze tizenöt perc alatt, szóval a hónap hátralevő napjaiban offline leszek úgy néz ki.

Miután átlépem a három gigát amiért elég szép havidíjat fizetek, akkor kezdődik az igazi horror. Kilobájtonként fizetek mint az egyszervolt katonatiszt.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr992864121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyahajo (törölt) 2011.04.30. 14:25:27

Jaj, lécci nyugtass meg, hogy nem akkor, amikor engem próbáltatok navigálni a citybikestationok között!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.05.02. 10:45:36

@anyahajo: neeem, dehogyis, havi 3gigát nehéz lenne úgy lemeríteni, TB-nek megvannak a saját kis módszerei :)
süti beállítások módosítása