Munka után TB várt bicajjal a cég előtt, elmentünk kondizni, közben kiöntöttem neki a lelkem, hogy aggódom, hogy utálom, hogy nem tudom, hogy lesz, ő kifejtette, hogy kis hülye vagyok, és helyreállt a rend. Na jó, kellett még egy jó edzés is.

Egyébként a múlt héten ilyeneket kaptam tőle:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mert ilyen jó dolgom van.

 

5 komment

Címkék: viktor lakás

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr762912330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2011.05.18. 09:11:01

Kedves Blogtársak.A fenti részlet Tutsek Anna örökbecsű művéből , a "Cilike mátkasága" című regényből idéztetett.
Ejnye,ejnye HN-né,illik feltüntetni a forrást is!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.05.18. 10:18:15

@Zazálea: ?? TB mellett az embernek megváltozik a fogalma a sokról :)

vackor1b 2011.05.18. 21:59:00

Már azt hittem a Cilike sorozattal csak engem "áldott" meg a sors :)
süti beállítások módosítása