Nils Holgersonné 2011.06.01. 21:16

Elemzés

Ma TB-nek előadást kellett tartania (modern fuvolatechnikák), persze tegnap este jött rá, először azt gondolta, félóra alatt készen leszünk vele, de aztán elaludt, és én ébresztettem kettőkor  egész éjjel kereste az anyagot, és megígértem neki, hogy reggel 6-kor felkelek, és megcsinálom a diákat (mert a családban én vagyok a powerpoint felelős).

Reggel hatkor elképesztő álmos voltam, és TB rádumált, hogy 1 óra helyett most már tényleg elég lesz a fél, mert összeszedett mindent, csak be kell kopizni a diákra... kicsit még aludtunk, aztán nekiláttam, és persze hamar kiderült, hogy ez sokkal több, mint fél óra.

És mérges voltam TB-re, meg primadonnáskodtam, hogy éhes vagyok (rohant, és csinált nekem rántottát), meg hogy már rég be kellett volna mennem dolgozni, miért is hallgattam rá, miért aludtunk vissza hatkor, pont az a fél óra kellett volna, miért hagy mindent az utolsó pillanatra, meg ilyenek.

Az előadás végül szép lett, és sikere is volt, nem is ez a lényeg (vagyis de, csak nem ez a tanulság, mondjuk így), hanem hogy olyan béna vagyok. Májusban már rég be kellett volna fejeznem a doktori írását, és marhára ráérnék mindenre, de egyébként is, ha hatékonyan dolgoznék, és akkor nem idegeskednék szegény TB-vel reggel, hogy jaj, nekem a Géplánnyal van meetingem, és még előtte meg akartam írni ezt meg azt, amit igaziból előző nap kellett volna. Mert igaziból bőven belefért a napomba héttől nyolcig, hogy ezzel foglalkozzak. Ha ideges vagyok reggel, azt csak magamnak köszönhetem, nem TB utolsópillanatos előadásának meg nem a Géplánynak.

És most ezért kicsit lelkiismeretfurdalásom van, ha értitek, mire gondolok. Hogy másra kenem a saját hibámat.

És ezredjére megfogadtam, hogy rendesen és szépen fogok dolgozni munkaidőben, hogy ne legyen szorongás belőle, és akkor másokkal is türelmesebb leszek.

Igen, megint egy érdektelen poszt, amit nem sikerült frappánsan megfogalmaznom, azt hiszem, talán inkább csak magamnak írtam, hogy emlékezzek legközelebb.

Szólj hozzá!

Címkék: munka

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr612949979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása