Én ma szabadultam meg egytől. Régebben ha nagyon jó autókat láttam, megjegyeztem a rendszámukat.

Hogy miért?

A lej, ősi román szokás. Kép a Totalcar oldaláról.

Azért, hogy ha egyszer egy vetélkedőben megállítanak az utcán és azt mondják, hogy mondjak egy rendszámot és megnyerem azt az autót amelyik azt a rendszámot viseli akkor tutira jó kocsit mondjak.

Ennyi. És nem, nem ötévesen csináltam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr63192778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bp-i 2011.08.31. 20:59:42

Táltos Bandesz,

akár hiszed, akár nem ezt én is játszottam, pont ugyan ezekkel a szabályokkal!!! Megjegyeztem a rendszámokat, azoknak az autóknak, melyeket szívesen látnék a garázsomban...

Még nem kérdeztek egyet sem, de jobb is, mert nem tudtam volna egyet sem.
Most már készen állok: LEJ-180

nux vomica 2011.09.02. 12:29:53

Én csak összeadtam a rendszámok számait míg nem lett egyjegyű.
Mióta 3 betűs rendszámok vannak, azóta szavakat gyártok a betűkből és ettől jó a kedvem.
Azt gondolom mindenki játszik valamit, vagy nem??
süti beállítások módosítása