Néha az élet sokkal jobbakat produkál mint amit forgatókönyvírók, vagy bárki ki tudna találni.

Tegnaptól van egy féligbarátnőm, akinek engedélyével berakom az első levelet amit írt a blognak.

Kedves TB!
 
××××××××××××× hívnak és 21 éves vagyok. Nem futnék felesleges köröket, régóta olvasom a blogotokat és imádom. De most nem ezért írok. Külföldre járok egyetemre (ahogy ti is) és az évfolyamban majdnem mindenkinek van barátja csak nekem nincs.
 
Leszedtem a blogotokról egy képet és azt mondtam a lányoknak akikkel lakom, hogy veled járok.
 
Így bármikor "ejthetlek" ha jön egy jobb de addig se nyúznak, hogy szingli vagyok hiszen otthon van pasim.
 
Az egyik csaj megneszelt valamit, pontosabban azt kérdezte, hogy igazi vagy-e vagy csak egy kamukép a netről ezért azt mondtam neki, hogy bármikor küldesz nekem magadról másik képet és most mindenki várja, hogy igazi vagy-e?
 
Tudnál küldeni magadról egy képet amin szexi vagy, jól nézel ki és elég intim ahhoz, hogy kirakhassam itt a tükrömre a lányoknak, bizonyítandó, hogy az az izmos, kékszemű, szőke srác tényleg a barátom?
 
Ez szerinted nagyon furcsa kérés?
 
Kicsit az tudom de plzplzplz.
 
Előre is köszi.
 

××××

Szóval igen, ez kicsit bizarr de nem baj mert én meg totál fura vagyok, úgyhogy nekem ebben semmi furcsa nem volt. Még volt két levélváltás, kiderült hogy a képzeletbeli barátnőm amerikai és megengedte, hogy berakjam a levelét a blogba.

Az év olvasói levele versenyt ezennel lezárom. Ennél úgysem lesz jobb idén.

És megérdemlitek, hogy berakjam a képet amire most az egész szoba irigy.

(Angol tudósok szerint az iPhone tulajok között sokkal magasabb a homoszexuálisok aránya, mint az egyéb telefont használók körében.)

 

 

 

 

 

 

 

Egyrészről hiúság TB a neved, másrészről azt szeretném ha majd az ükunokáim nézegetik a blogot, és azt kérdezik egymástól. Te jóég ez ki?

Az üki? De durva hány éves lehet? Húsz? Mikor volt ez 2011-ben? Akkor 31.

De duuuuurvaaaa.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr443231576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TáltosBandi 2011.09.17. 11:35:57

@Piszke a Birtokról: Hú, vadiúj kommentelő.

Dédikémnél volt rengeteg piszke, (azt hiszem igazából egresnek hívják) máshol nem láttam piszkét az utóbbi húsz évben.

Üdv a klubban, helló a házban.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.09.17. 14:09:28

@TáltosBandi : drágám, Piszke már elég régen kommentel nálunk :)

Zazálea 2011.09.18. 08:52:55

nekem ez díjnyertes poszt volt!

Bécsi_Nikol · http://unserwien.blogspot.com/ 2011.09.21. 08:11:02

Ööööö, ezt a képet én is kiraknám az amerikai lány helyében bárhová. :-)
De nem vagyok a helyében és nekem férjem is van. :-D

Conan Doyle 2011.09.22. 22:07:40

"Az idős kornak éppúgy megvannak a szépségei és kincsei, mint a fiatalkornak. És ezek a kincsek nyilvánvalóan sokkal értékesebbek, mint a fiatalkor kincsei, hiszen az öreg emberek megélték a maguk fiatalságát, ezért ismerik és megtapasztalták annak a kornak az értékeit is."
:)
süti beállítások módosítása