most is a kocsmában Bewerbungsbüroban vagyok

Az én rózsám sírva keres

Most már inkább hazamegyek

anyám, hogy ez milyen uncsi. Reggel nyolcra kellett jönni, már tízkor úgy tunt, hogy ez a nap sosem fog eltelni. Óránként van szünet (most is), hála a dohányosoknak, de még így is nehéz. Ebédidoben sétáltam a Praterben, gesztenyét gyujtöttem, marha nehéz leállni, ha az ember elkezdni, olyan kis helyesen csillognak az avarban.

Már van egy hosszú listám, hogy hová szeretnék jelentkezni, csak a nocit várom, hogy végre rámérjen, és kijavítsa a motivációs levelemet. Mert már úgy elszemtelenedtem, hogy németül küldöm az anyagot a népeknek, ne már holmi rasszizmusból ne hívjanak be.

Ma egyébként is a Bewerbung (hogyishívjákeztmagyarul, amivel jelentkezik az ember egy állásra) írás a téma, de eddig csak azt vettük át (reggel 8 óta), hogyan kell telefonon érdeklodni, meg dumáltunk. Ja, volt egy kis enyhe zsidózás is a 3 török meg az iraki részérol. Utóbbi nyomatott egy kis önkritikát is, miszerint a lieberGott is megmondta, hogy az arabok hülyék, és mindent nekik adott (pl olajat), csak egy kis észt nem a fejükbe.

Na, így mulatunk.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr543245825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2011.09.22. 15:40:54

"Nekem nagyon nem volt hasznos ez a bejegyzés. De tényleg. "

missMarple 2011.09.22. 15:42:51

Kérlek szépen,gyűjtsed az én nevemben is a gesztenyéket!
Itt nem tudom,mert rájuk szoktam lépni és kitöröm a bokámat.

katia · http://emlekvasar.blogspot.hu 2011.09.22. 20:14:49

off
Levelet kaptam, lájf! :)
Küldök vissza hieroglifákat, jó? :)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.09.22. 20:44:11

@missMarple: az első kommentel missMarple már kezdi kihúzni a gyufát :)

jó, gyűjtök akkor még gesztenyét. Csoszogni kell, ez a titka

missMarple 2011.09.22. 20:57:25

@Nils Holgersonné: ezer bocsánat!
Megesküdtem volna, hogy TB-vel diskurálok!
Ugyan nem értettem,hogy ő miért ücsörög és tesz-vesz ott,de a feltétlen hűség sok mindenre kötelezhet...(a stílus meg...szóval a stílus meg...szóval lassan túlszárnyalod a mestert! :))))))

nux vomica 2011.09.26. 12:57:53

Szerintem minden várakozás nélkül küldözgesd a jelentkezéseid.
A "nőcik" néha ráérnek, azért nem olvassák a dolgozatod.
süti beállítások módosítása