Néha tényleg úgy érzem, nem én vagyok az, aki hülye részletekben tud elveszni. Vagy, legalábbis nem én vagyok az egyetlen.

CSinálgatom a diáimat a védésre. Az évek során elég sok előadásom összegyűlt, csak egy két ábrát kell kicserélnem, amiből a disszertációba esetleg egy update-elt, vagy csak jobb került, meg prsze átgondolnom, hogy milyen sorrendben akarom megmutatni a dolgokat, meg egy-két szöveget pontosítok, átírok, ilyesmik. A cégnek van tíz éve egy saját design-ja, az össze előadás ezzel a háttérrel és elrendezéssel készült, az évek során eléggé megszoktam, meg meg is szerettem.

Tegnap kaptam egy emailt egy régi kollégámtól, amiben írja, hogy új design van, mellékelve küldi, hátha érdekel. Megnéztem, de nem valami nagy szám, nem annyira kidolgozott, impresszív az első oldal vad rózsaszíne, de ennyi.

Aztán ma hív Delphine (aki nem emlékezne rá, ő is egy régi kollégám), hogy új design van, elküldje-e. Mondom, hogy köszi, már láttam, nem jött be, nem fogok most 60 diát újraszerkeszteni csak ezért, az oldalsáv is béna (ráadásul jobb oldalt, hogy tényleg mindent át kelljen tologatni). Ó, azt nem lehet, mert hétfőn volt egy tréningjük, és ott mondta a csaj (aki egyébként Teresa, az ex-szomszédunk), hogy semmiképp sem lehet többet a régi design-t használni. MI vAN? nem tök mindegy, de tényleg? Delphine mondja neki, h de pölö itt az NH-né, akinek most lesz a védése, mire a csaj tökre bepánikolt, hogy nem, én sem használhatom a régi stílust.

Most tényleg, ez ennyire véresen komoly ügy? A védésen ott lesz pár régi kolléga, akik ismerik a designt, a két bírálóm, akik ugyancsak több száz előadást láttak már a cégnél, mindig ugyanezzel a stílussal, esetleg ott lesznek a szüleim meg TB, akik tesznek rá, hogy a logó a bal vagy a jobb szélen van-e, ennyi. Nem értem, tényleg nem értem.

Nem beszélve arról, hogy ez most megint egy olyan almás sztori, elvileg a cég feneke kilóg a gatyájából, de ilyenekre tudnak költeni.

Valaki lát itt bármi rációt?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr653297127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mikaél 2011.11.05. 19:01:31

Igen.
...

4

Akár egy halom hasított fa,
hever egymáson a világ,
szorítja, nyomja, összefogja
egyik dolog a másikát
s így mindenik determinált.
Csak ami nincs, annak van bokra,
csak ami lesz, az a virág,
ami van, széthull darabokra.

(József Attila - Eszmélet )

Mellesleg ez -is- tudomány...
hu.wikipedia.org/wiki/L%C3%A9zergrav%C3%ADroz%C3%A1s

Mikaél 2011.11.05. 19:08:17

Igen.
...

4

Akár egy halom hasított fa,
hever egymáson a világ,
szorítja, nyomja, összefogja
egyik dolog a másikát
s így mindenik determinált.
Csak ami nincs, annak van bokra,
csak ami lesz, az a virág,
ami van, széthull darabokra.
(József Attila - Eszmélet)

Mellesleg ez -is- tudomány
hu.wikipedia.org/wiki/L%C3%A9zergrav%C3%ADroz%C3%A1s
süti beállítások módosítása