Nálunk a vicces beszélgetések vacsora közben zajlanak. Palacsintat eszünk, előzőleg TB nehezményezte, hogy nincs itthon se kakaó, se túró, se baracklekvár, mert anyukája mindig azokkal csinálja a palacsintát, de azért összekaparunk néhány jóságot a spájzból meg a hűtőből (én például kaviárral eszem, mmh). TB az utolsó körben fedezi fel a juharfaszirupot.

- Én eddig azt hittem, hogy nem szeretem a juharfaszirupot, de ez nagyon finom. Már nem is bánom, hogy nem volt itthon kakaó.

- Igen, gondoltam, hogy ízleni fog.

- Azt hittem, hogy nagyon keserű lesz, nem ezért utálják mindig a regényekben a gyerekek?

- Nem a csukamájolajra gondolsz?

- Ja, de.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr244434033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nux vomica 2012.04.15. 21:06:44

Legközelebb legyen otthon egy kis csukamájolaj is, de vigyázat, avasodik.

pjulcsy 2012.04.15. 22:04:50

Az amerikai regényekben biztos a juharszirupot nem szeretik a gyerekek:)

Ziebi 2012.04.15. 23:17:05

Én is azt hittem hoyg utálni fogom, de közel sem olyan édes mint amilyennek látszik, ezért meg tudom enni. :)
süti beállítások módosítása