Az úgy volt kitalálva, hogy Lili lesz a hetedik unoka az én családomban, ami azért is érdekes, mert én is a hetedik unoka vagyok anyukám családjában, de mint TB óta tudom, a fiúknak az egész élet egy verseny, így unokaöcsém Nr2, Lili legfiatalabb unokatesója 18 nappal ezelőtt beelőzött minket, és mi visszaszorultunk a nyolcadik helyre. Akkoriban nagyon aggódtunk érte, de most már otthon van a másik kisMausi is, ha minden igaz, pár hét múlva összeismertethetjük az új rokonokat.

Isten éltessen kis forma-1-es unokaöcsém!

Mondtam én, hogy 2012 tartogat még meglepetéseket kisrokonokat...

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr904577573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Piszke a Birtokról 2012.06.11. 14:21:31

Az ugye köztudott, hogy a hetedik fiú hetedik fia a varázsló, meg a hetedik lány hetedik lánya a főboszorkány, de nálatok most kicsit elvesztettem a varázsDNS-totóban, úgyhogy arra jutottam, sebaj, azért lehet Lili boszorkány. Ha akar. (különben meg így is túlzottan sietett, egyáltalán nem baj, hogy nem ő tépte le az aktuális célszalagot)

Kalor 2012.06.11. 22:43:41

szuper otlet a szombati lottosorsolasra ;)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.06.18. 21:13:22

@Piszke a Birtokról: "ha akar" ezzel a félmondattal megint megnyerted nálam a hét kommentje díjat :))
süti beállítások módosítása