Valami mindig kimarad, mint negyedéves jelentésből a fénykép. Kéne nekünk egy állandó fotós ide, aki nem a mobiljával lődöz, és képes olyan képet csinálni a kismadárról, ahogy tényleg kinéz.

Azt nem írtam, hogy egy hirtelen ötlettől vezérelve szétkaptuk a kiságyat, mert soha nem használtuk, és bármennyire praktikus, és az ágy mellett kis helyen is elfért, azért mégis inkább csak zavart. Bár a vasalnivalót tényleg kényelmes volt abban tárolni. Szeretem, hogy velünk alszik, és lehet, hogy hatalmas öngólt rúgtunk, de szeretem, hogy láthatóan akkor alszik jól, ha hall/érez minket. Reggelenként, mikor én felkelek, ezért óriási felelősség hárul Bandira, hogy ő ne keljen fel addig, amíg a Fuszulyka a második álmát alussza (van ilyen szó?) :), és így van nekem egy-két óra sajátidőm, ami szuper. Egy kiegyensúlyozott anya írja ezt a rózsaszín babaházból, figyeljetek.

büfizős.jpg

gödröcskés könyök rulez

Aztán bizonyos bölcsebb kort megért rokonaink szerint egyébként is elkényeztetjük a kisbabot (mondanom sem kell, ezek azok a rokonok, akik a negyven fokban ülnek az alvó baba mellett és legyezik, esetleg órákig mozdulatlanul ülnek a fotelban, mert a hasukon alszik a drága gyermek), mert ugrunk, ha sír, ahelyett, hogy hagynánk, egyszer csak megnyugodna. Mentségemre legyen mondva, TündérLili nagyon ritkán sír, és tudom, hogy ha minden rendben lenne, akkor simán elaludna egyedül is. Egyébként nagyon bírja a gyűrődést, ami majd az augusztusi beszámolós posztből látszik is, nincs valami nyugodt élete, hát úgy érzem, a gyakori dajkálás a legkevesebb, amit megtehetek ezekben a mászkálós időszakokban. Mióta írtam, hogy 6-7 órát alszik, azóta átszokott a 7-8-ra, este 9-10-től reggel 5-6-ig, nekem ez megfelel. Nem tudom, hogy menne ez második gyerekkel, de olyan jó kényeztetni, és tényleg utálom a gondolatát, hogy esetleg egyedül van bent a szobában szegéény, miközben mi mondjuk kint a konyhában eszünk. Talán ha elkezd játszani, könnyebb lesz, így csak sajnálom, hogy miután megszámolta a plafonon a színes pillangókat, már biztos egyedül érzi magát. Az Emmáéktól kölcsönkapott játszószőnyeg egyébként nem csak, hogy zenél, vagy tücsökhangot ad ki, de a zenéhez világít is, színes lámpák váltakoznak a feje felett. Egyszer bekapcsoltuk neki, mikor itt voltak TB hugáék, és vacsoráztunk, hát legalábbis úgy éreztem magam, mintha leültettem volna a tv elé azt a szerencsétlen gyereket, tátott szájjal bámulta, én meg szégyelltem magam, hogy ilyen olcsó mulatságokkal csapom be. Ne aggódjatok, szerintem még egy-két hónap, és hálás imát rebegek az ilyen könnyen megúszható félórákért :D.

öklömnyi.JPG

öklömnyi

Hogy ne csak a jót írjam, irtó lusta egyébként, leginkább háton szeret heverészni és nagyokat mosolyogni, míg a négy nappal idősebb unokatesója már forog. Igaz, ő egy kilóval kevesebb, csak hogy mondjak valami kifogást.

mázsálás.JPG

mázsálás

Már látom, hogy ebből a bejegyzésből is ki fog maradni egy csomó minden, pedig ha épp nem vagyok gépközelben, annyi minden eszembe jut, amit mesélni szeretnék. Kénytelen leszek rászokni a jegyzetelésre. Most megyek, varrok neki felakasztható zsebeket, mert ami eddig a kiságy szélén volt, az a falra kerülne, de oda nekem túl tarka. Ez fehér lesz, és fejben szokás szerint már készen van, és gyönyörű, ha mutatok róla majd fotót, akkor többé-kevésbé sikerült, ha nem mutatok, akkor ne kérdezősködjetek, lécci :D

aratómunkás.JPG

megfáradt aratómunkás 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr44760856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perger.laszlo · http://www.rejtelmek.hu 2012.09.08. 11:09:13

Rikárdó, amígómíjó, mai is konzervvért iszunk. Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért! :-)

babaBonBon 2012.09.08. 13:23:55

A babát még mindig meg kell zabálni, olyan édes. Ranschburg doktor nagggyon elégedett lenne veletek!
"Az igazak álmát alussza" - van ilyen szó :-)))

gsky 2012.09.08. 17:17:57

Ezt meglehetősen nagy öröm volt olvasni :) Néha még meg is irigyeltem a bébiidőszakot. Amúgy benneteket ismerve ez márcsak ilyen rózsaszínű marad.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.09.08. 20:52:58

@babaBonBon: köszi :) azt mondod, olvassak Ranschburgot, ha elbizonytalanodom?

Zazálea 2012.09.09. 11:02:27

na, most, hoyg fae to face látom ezt a fuszulykát, az egy-két öklöt leszámítva, tiszta TB. már amennyire őt szoktam látni.

(nagyon csúnyán elkezdtem irigykedni,lehet, hoyg abba kellene hagynom a blog olvasását)

szomszédlány én is 2012.09.09. 20:07:16

A kislányt, akinek neve is van, mér kell Kicsi kövér gringó egérkének hívni? Bandika hull a hajad, a sok gondban?
Aranyos a baba a strandon akit "megfáradt aratómunkásnak" álcáztak, csak nem látni az arcát !De miért van rajta zokni? Nyáron a strandon nincs melegen öltöztetve ? Ez a konyha, fogkefével ? -"mázsálás"-
Nagyinak is van ilyen mérlege.A pici az "öklömnyi" képen min fekszik?

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.09.10. 10:08:54

@Zazálea: Ugye hogy ugye? Én már itt megmondtam: eloretolthelyorseg.blog.hu/2012/04/17/pofivizit_1

(a zárójeles részt meg el se olvastam)

Piszke a Birtokról 2012.09.10. 16:24:16

oké,megígérem, hogy megfelelő mennyiség és sűrűség mellett majd nem kérdezősködöm ;)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.09.10. 20:41:58

@Piszke a Birtokról: mármint megfelelő mennyiségű poszt mellett? vagy mi? kicsit értetlen vagyok ma asszem :)

Piszke a Birtokról 2012.09.10. 20:56:13

végül is gyerekmennyiséghez és gyereksűrűséghez is köthetném, de nem, jelenleg csak posztra, és főleg fotóra gondoltam :) (én meg ma mindenfelé érthetetlenül kommunikálok, ez ilyen nap)

Troppauer Hümer 2012.09.12. 14:34:14

Hosszú olvasási élményeim alatt csak most találkoztam először Kicsi kövér gringó egérkével!Van kicsi sovány gringó egérke is ! Érdekes írást lehetne lapra vetni gringó egérkékről!Volt már hasonló kísérlet.Anya, vagy apa hasonlít jobban a gringó egérkére?

nux vomica 2012.09.12. 18:25:52

@szomszédlány én is: ki mondta, hogy van neve? A cím megértéséhez kellene az alapműveltség.

nux vomica 2012.09.12. 18:30:48

Az aratómunkás úgy mutat a hintaágyon fityiszt, mint annak idején az enyimek. ARANYOS!

caravela 2012.09.16. 13:53:47

@Troppauer Hümer: Csak kicsi kövér gringó egérke van. Aki a barátunk.

szomszédlány én is 2012.11.04. 14:03:05

@nux vomica: Aranyos nux vomica ! Neked is van egy "elragadó" neved!:-)
Tudod, amikor a kisbaba megszületik rögtön megkérdezik az anyától, hogy:-mi a neve!
A bloggerek gyakran szólítják a kislányt Lilinek!
De nem fárasztanám magamat, mert neked legalább már van alapműveltséged és akkor meg minek!
(Jó ha valakinek ennyi rokona van, mint Nils Holgersonnének és Táltos Bandinak mer így nem csak olvasójuk van, hanem fogadatlan prókátoraik is akadnak szép számmal !!:-))

Kalor 2012.11.04. 18:55:26

szia, most latom, sajat trollod van? gratulalok, ebbol is latszik, hgoy valamit nagoyn joll csinaltok! :)
süti beállítások módosítása