Szóval tegnap, ami a tegnapelőtt holnapja volt, vagyis még annál is régebben, csak napokig tart, mire befejezek egy posztot, na, szóval most! napot tartottam. Nem voltunk itthon Lilivel vagy tíz napig, és hihetetlen, mennyire felgyűlnek ilyenkor a dolgok. Viráglocsolás (szegények, épp, hogy kibírták), mosás ezerrel, takarítás, elrakni a tiszta ruhát, barátnőkkel találkozni, leszedni a képeket az sd-kártyáról, ilyesmik, a napi rutin mellett, dajkálás, vásárlás, szoptatás, ebédfőzés, dajkálás, kenyérsütés, szoptatás, séta a parkban, szoptatás. Meg persze végre együtt lenni. De nem panaszból mondom ám, minden nagyon szuper, csak hát jó halogató vagyok, aztán kénytelen vagyok ezzel a most! varázssszóval motiválni magam. Meg egyébként Lili is átvette a dolgot, mondom neki reggel, hogy majd este megfürdetlek, erre ő azt mondja, hogy most! és gyorsan a nyakáig kakis lesz. Értem én a célzást :) erről jut eszembe:

NH:né: nem hiszem el, van ez a cuki rugdalózója, annyira szeretem, tök jól áll TündérLilinek, menő a színe, menő a szabása, ez a kedvencem, de ahányszor ráadom, fél nap alatt tuti történik valami, ami miatt le kell cserélni.

TB: Talán mert Lilinek nem a kedvence.

Ja, hogy én erre nem is gondoltam!

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr544804258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2012.09.27. 11:19:30

MOST múlik pontosan...

málnabálna 2012.09.27. 13:09:09

...hogy ezek a pasik olyan telibe tudnak találni! :D Liliboo nálunk olyanokat csinál, hogy amint lát vkit zuhanyozni, fürdeni, ő is, ő is! no meg kakaaa+pajncsiii és mutogat a pelusára, hogy no de baj van és szeretne tiszta lenni haha :D pedig sokx csak pancsizni akar és semmi problémája odalent..így ő naponta vagy 3x fürdik...áááááá
süti beállítások módosítása