(tegnapelőttelőtt*)Reggel -több, mint egy hét után-, együtt ébredtünk, TL örömében azt sem tudta, hová nézzen, jobbra is, balra is osztogatta a simiket (khm, meg a karmolást, a simogatást még kicsit gyakorolni kell). Nekem könnyű dolgom van, nekem csak balra kell néznem, hogy lássam mindkettőjüket, a háttérben a havas háztető már csak a bónusz. Jóval később együtt indultunk útnak, Lili Bandin, lesétáltunk a színházig, közben zanzásítva elmeséltem a múlt hetet, ide-oda kapkodva a témák közt, hogy volt több mikulás, meg vettünk tesómnak kabátot, és mit mondott Dévény Anna, és a kabát slankított és liláskék, a szüleim levágták a tyúkokat, és TB anyukája palacsintát sütött, anyukám megsiratta a tyukocskákat és még csupa ilyen fontosat. A színházban átcseréltük a kendőt, találkoztunk a rendezővel (beautiful baby, mondta), aztán otthagytuk Bandit, hadd próbáljon. A Naschmarkton, ami a színház mellett van, elsétáltunk a kedvenc teaboltomhoz, ajándékba néztünk finomságokat, és megnéztünk az eladó fiú okostelefonján egy videót a tízhónapos kislányáról. Hazafelé még élveztem egy kicsit, hogy hétköznap van, és nincs tömve a piac, nehezen álltam meg, hogy ne vegyek mindenféle halat, meg kenyeret, meg déli gyümölcsöket. 

Sütött a nap, hazafele sétálva a karlsplatzi karácsonyi vásáron megbámultam a törpekecskéket, ahogy süttetik a hasukat (Lili addigra bealudt a kendőben), és elképzeltem, hogy jövő ilyenkorra mr ő is ott fog ugrálni a kiszórt szénában. Beugrottam a bankba, meg a boltba, biorépáért a kisnyúlnak (az almát köszönte, szerette), meg gőzgombócért nekünk ebédre, aztán kimerülve hazaérkeztünk. Napi séta kipipálva.

*nos, ezt a posztot már napokkal ezelőtt publikáltam, mégsem jelent meg, én meg nem ellenőriztem :S nem vagyok megelégedve a blog.hu-val)

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr804953434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása