Bocs a profán címért :) nem is tudom, hol kezdjem. Mivel otthonülő kismama vagyok, és a vilag minden ideje az enyém, nem értem, hogy talált a 23-a éjfél még tűvel a kezemben, sehol sem tartva, miközben reménytelenül bámultam az üres bőröndöt a nappaliban. A vonat meg reggel hétkor indult. Jövőre másként lesz, mondtam már? (úgy értem jobb lesz, mielőtt vicces kedvében találnám az univerzumot). Bécsi Nikolék egyébként lassan ilyen kis helyi őrangyalaimmá avanzsálnak, vasárnap is remek időzítéssel akkor érkeztek, mikor már sírtam, ilyenkor ő/ők kedvesen együttéreznek, kábé úgy egy (másod)percig, utána egy laza mozdulattal kirángatnak az önsajnálat mélységesen mély bugyraiból és/vagy megoldják a problémát. Mert nekem ilyen barátaim vannak. Én meg elsózott karamellszószt adok nekik ajándékba. *

Az ünnepeket egyébként a Táltos családnál töltöttük, a napok előrehaladtával egyre nagyobb létszámban. Lili olyan szépen belesimult a három nap alatt a rokonságba, vitorlázott valamelyik ifjú nagynéni karján szobáról szobára, és ha keresztezték egymást az útjaink, hát odamosolygott nekem is egyet, hello, anya, jó a buli. A nagybácsik pedig extra-külön-szuper-édes mosolyokat kaptak és lágy intéseket a kerek praclikkal. Kenyérre tudta volna kenni a srácokat. 

Az afterparty meg Tszm-en van, de Bandi nélkül. Jövőre jobb lesz, most mondom, ha eddig még nem.

Az időt egyébként 2013 részletes megtervezésével múlatom, tervezek listákat írni a blogra (is), arról, hogy mit szeretnék, hogy szeretném, szuper lesz majd kipipálni az év folyamán a pontokat, majd csak meglátjátok (erről mindig az a vicc jut eszembe, mikor mondja a nyuszi, hgy medve, húzzál ki engem is a listádról...). Meg ma vittem Móvárra a kismasinát a dévényes néninkhez. Itt emlékeznék meg arról a szívszoritó pillanatról vasárnap (sajnos lemaradtam róla, mert épp telefonoztam a barátnőmmel), mikor Lili először fordult meg hasról hátra. Mondtam, hogy karácsonyra menni fog.

Ezek vannak.

* bocs Nikol, közben kiderült, hogy TB szerint is túl sós, szívesen visszaveszem, (megeszem,) és csinálok nektek másikat, jobbat.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr344985592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalor 2012.12.29. 12:17:02

úúúúúú, hat valoban van olyan ember, aki egesz evre tervez!!!! mindig olyan furcsallva nezegettem a hataridonaplok elejen az eves tervezo reszt, de most ebben is megvilagosodtam.
(a kezi keszitesu kariajikat iden kivetelesen idoben megcsinaltam! :) )
gratulalok a forgolodashoz, ugyes leanyzo!

babaBonBon 2012.12.29. 19:45:43

Ez kép nélkül nem ér! Kééérünk :-)

nux vomica 2012.12.29. 21:56:16

De jó, hogy forog, és hogy tudtok járni Móvárra.
El tudom képzelni a nagycsaládi kézről kézre adogatást, reptetést.
A TSzM -iek majd győzzék pótolni a kényeztetést.

Notburga · http://notburga.blogspot.com/ 2012.12.30. 11:59:08

Boldog, sikeres új évet! Lilinek még egy extra puszi, hogy ilyen ügyes :-)
süti beállítások módosítása