(igen, tudom, hogy tegnap volt vízkereszt, csak nálam több nap egy poszt megírása, címnek viszont jó volt)

Na, most, hogy már minden más blogger túl van rajta, írok én is egy kicsit az óévről, meg az újévről. 

2012: Nem kényeztetett el minket ez az év (bár Cafephilo megjegyzése az újévi posztnál bejött: fantasztikus, tudatos, spirituális bioanyuka lettem ebben az évben. Igaz? :D), anyagilag biztos nem. Persze úgy kell nekem, minek írok olyan marhaságokat, hogy már annak is örülök, ha túléljük. Mert azért esélyes volt, mert világvége, meg szülés (ami akkor a blogon még titok volt, de attól féltem legjobban), de végülis tényleg túléltük, és valahol tényleg hálás vagyok, mert szeretném hinni, hogy erősödtünk, hogy tanultunk, hogy előrébb jutottunk. De ha jellemeznem kéne, 2012 volt az az év, mikor éhes voltam. Szinte mindig. És ez azért akkor sem olyan jó jelző, ha mindenki éhes, aki terhes/szoptat.

Viszont amikor néztem a tévén az órát, hogy már csak tíz másodperc van az évből, rádöbbentem, hogy azért jó volt. És hiányozni fog 2012, bármennyire is örülök 2013-nak. Majdnem meg is sirattam szegény kis óévet, amit annyira csak túlélni akartam. Mondjuk én a himnusznál mindig sírok, szóval ez nem akkora újdonság.

2013: Írhatnám, hogy várakozással telve nézek elébe, de nem lenne igaz. Remélem, ez annak a jele, hogy megtanulok a pillanatnak örülni. De az biztos, hogy nem fogunk unatkozni.

A terv (nem, nem "A" terv, nincs "B", majd rögtönzök, ha kell)

- Öt hónap van az itthonlétből, öt hónapom van rá, hogy megteremtsek magamnak egy munkahelyet, ahol sikeres vagyok, pénzben és szellemileg is elismert, és ahol nem szakadok el napi 10 órára (sem) Lilitől. Vagy valami más módon teremtek jó anyagi hátteret. mondjuk egy állás Bandinak a Wiener Philharmonikernél? Mint fuvolista, persze. Ezzel az opcióval mindenki csak nyerne. Én, Bandi, Lili, mi, a Wiener Philharmoniker, és a publikum is. Tiszta haszon.

- Egyensúlyba kerülnek az elvárásaim és a tehetségem, ezáltal rend lesz körülöttem és bennem is. Jól osztom be az időmet, és hasznosan töltöm el a napot. (igen, mások blogjainak az olvasása is hasznos)

- Bandi ebben az évben... hm, itt kihúztam, amit írnék, írjon ő. Szóval Bandi ebben az évben sokkal többet ír a blogba, és ennek mindnyájan örülünk.

- Lili ebben az évben egyéves lesz, majd másfél. nem rontom el marad ilyen gyönyörű, kiegyensúlyozott, derűs, csak megtanul még egy csomó minden hasznos dolgot.

- idén (is) sokat leszünk a nagycsaláddal

Hát, kb ennyi, de lehet, hogy még valami eszembe jut. Részletesebben akartam, mert imádok listát írni, de inkább igyekeztem általánosságban fogalmazni. Lesznek heti posztok a tennivalókról, ha nem baj, de nem csak az lesz, ígérem. És lesz kép Liliről :)

szépia fénykép2.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr395001568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2013.01.07. 16:41:55

Hát ehhez nincs mit hozzáfűzni, így legyen. A képért meg külön köszönet. :)))

Zazálea 2013.01.07. 18:30:37

a legszebb a zárókép, az a kis purdé ott középen, hát az csuda. mint a szülei.:)

gsky 2013.01.08. 11:41:58

Mi biztosan megyünk felétek :) Ölelés, és legyen így. Hejjjh de szépek vagytok!!!! :))))

málnabálna 2013.01.09. 09:59:55

ámen! úg legyen, ahogy a legjobb!!
hehe képet már láttam, igaz színesben van a fotósnál, de akkor is megállapítottam, h ez a kisgömböc (totál jó értelemben) egy csoda és annyira benne vagytok mindketten...:)
p.s.nemtom miért, de nekem vhogy az volt tudatomban, h Bandi a W.Ph.-nél fuvolázik, de hát ha még nem, hát úgy legyen, kívánom!!

nux vomica 2013.01.10. 00:29:31

@málnabálna: akkor most már eggyel többen tudjuk, hogy ott a helye!

nux vomica 2013.01.10. 00:32:11

Minden kívánság többször, erősen, hangosan kimondva, jó így.
Vagy esetleg vasút és alagút???
Nekem ez a fekete-fehér most jobban tetszik:D

ruju 2013.01.21. 19:21:31

szépek vagytok! (te, most először tűnik fel, hogy a te bandidnak feje is van. illetve, az ott a te bandid? mindig csak valamely dögösebbnél dögösebb testrészét mutogatja alaposan kisminkelve vagy fotosoppolva - átlátok ám a szitán... szóval az ott a bandi vagy dublőr?) szépek vagytok, na
süti beállítások módosítása