Hát, végül kreatív családi hagyomány idén sem lett belőle, a blogost nem hagynám ki, csak idén kicsit elkéstem. Leginkább azért, mert idén most voltunk Gyulán, ami mindig szuper, és mindig várom, még úgy is, hogy idén a fürdőig sem jutottam el.

Szóval kezdjük: idén is kimondhatatlanul hálás vagyok TB-ért, a vele ért örömökért meg a gondokért (mert látom, hogy előbb-utóbb megoldódnak), a családomért, a családjáért, az új, és a régi barátainkért, a többórás beszélgetésekért (mindjárt szirénázni kezd a Schaeffer Erzsi-vészjelző :)), azért, hogy ledoktoráltam, azért, mert minden sikerült, amit akartam, ami meg nem, az már nem is kell annyira (igen, már nem csüngök a tszm-i házamon), és azért, mert idén is van nagyon titkos tétel a hála-listán (még a tavalyi kínai utazasnal is jobb).

Jó kis év volt 2011, sokkal jobb, mint amire számítottam. 2012-re meg nincsenek nagy elvárásaim, ha túléljük, én már hálás leszek :)).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr63421537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nux vomica 2011.11.29. 20:08:48

Óóóóóó...Ez kedves.
Ahogy idősödöm/öregszem én is készítek hálaadó listát, csak már naponta.
Jó ez így!

Mikaél 2011.12.01. 17:03:56

Elég csak nyitott lélekkel figyelni a világra. Befelé meg elcsöndesedni. Mindenki remélheti, megérkeznek a válaszok.- Schaeffer Erzsi-
..........................................
Óóóó
Ez szép.- nux vomica -
..........................................
Idén nincs kínai utazás ?
Kár...

Mikaél 2011.12.01. 17:07:07

@nux vomica:
Kedves nux vomica !
Jó !
Nem korfüggő !
Mindenkire ráférne…

Mikaél 2011.12.01. 19:01:10

2009:Parizs, New York, Gyula
-"van munkank, a szep lakasunkert, ahova jo hazamenni, hogy meg mindig jo a szemem, hogy meg tudjuk beszelni a problemainkat es sokat nevetunk…"

2010:London, Velence, Izrael, Svájc, Franciaország, Kína..
- Hogy nem sikerült minden idén, mert így remélhetem, hogy sikerül jövőre.

2011:-"Jó kis év volt 2011, sokkal jobb, mint amire számítottam."
süti beállítások módosítása