Múlt héten volt otthon anyák napja (meg is leptük anyukámat). Mondjuk nem vártam versmondást a kismandulától, de elég eseménytelenül telt volna a nap, ha nem kapok reggel egy esemest BécsiNikol lányától, hogy Boldog Anyáknapját. Mert ő gondolt rám, meg arra is, hogy a kisdió még nem írogat nekem ilyeneket. Mert nekem ilyen barátaim vannak.

TB (később) minderre annyit mondott, hogy neki fogalma sem volt, hogy az apukáknak bármi közük van az anyukákhoz anyák napjához, és különben is, az ő fejében csak az anyukája az anyuka, más nő nem.

Aztán tegnap meg itt, Ausztriában volt anyák napja, kaptam is Bogitól egy ilyet (a múltkor ő meg a kisfia volt Lili pótmamája, míg én munka után néztem, akkor fényképezte a kismogyorót).:

lili_motherday.png

Mert nekem ilyen barátaim vannak. 

(hogy a két történet közti rejtett kapcsolódási pontokat is megvilágítsam, a képen épp BécsiNikollal telefonálok)

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr685298616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2013.05.13. 19:43:27

Én is kaptam boldog anyáknapjás üziket, meg is lepődtem. Aztán meg meghatódtam, mert ugye nekem ez az első. :)

(DAni amúgy anyák napja örömére szépen lepisilt, szerintem van még egy kis keveredés a fejében a locsolkodással meg az ünnepekkel :D )

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2013.05.14. 15:25:21

@Ziebi: Nekem is ez volt az első :)

(Höhö, majd jövőre tisztázzátok :) vagy nem :))

babaBonBon 2013.05.14. 21:11:46

bár én nem írtam semmit Neked, de nagyon vártam, hogy mikor lesz már - lesz-e már 1. anyáknapjás bejegyzés!!!
(és mérget mertem volna venni rá, hogy Bandi alakít valamit Lilikével...)
de így is jó!
Szuper-cukker a kis bébi! :-)

Xerxe 2013.05.15. 07:07:26

Az én uramnak este húztam meg a fülét, hogy jövőre legyen szíves Olival felköszönteni engem anyák napja alkalmából... Vártam, de nem jutott eszébe. :( Mivel náluk kiölte az ünnepeket a család, így inkább szólok, hogy legyen ideje befogadni... :D

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2013.05.15. 22:09:44

@babaBonBon: Én senki mástól, de Banditól vártam volna valamit... Egy puszit, egy ölelést, vagy legalabb egy sms-t.

málnabálna 2013.05.16. 00:01:09

@Nils Holgersonné: ne várj semmit, az a legtutibb :P akkor legalább érhetnek akár kellemes meglepetések :)

Gem 2013.05.16. 08:10:58

@babaBonBon: Nem, ez így nem jó. A semminél persze jobb, de TB-nek kellett volna lépnie magától, szólás nélkül.

babaBonBon 2013.05.16. 22:33:49

Én nem szemrehányósan "beszéltem" TBről, hanem, mert úgy ismertem ki, mint aki mindig kitalál valami furfangosat. (lásd Kira-cake)

@Nils Holgersonné: Sajnos az anyaság pont az a "szakma", amiért sem hálát sem elismerést nem szabad várni.
Pláne nem életed párjától. Mert ő meg apa, úgy ahogy Te anya vagy. És kapott már érte puszit? Bocs, ha túl kemény vagyok, csak magamból indulok ki. Én EZÉRT még nem adtam.
Anyám vérét-verítékét a gyerekemen "hálálom" meg. Ő pedig majd az unokám nevelésével adja tovább, amit kapott.

Szerintem szuper ajándékot kaptál! :-)
Puszillak! Remélem semmit nem vettél-veszel rossz néven, mert mindent jó szándékkal írtam!!!
süti beállítások módosítása