Tavaly pünkösdvasárnap abszolúte eszembe sem jutott ablakot mosni, ami pedig a közelgő szülés csalhatatlan jele a városi legenda szerint (vö. fészekrakó ösztön), aztán pünkösdhétfőn mégis megszületett a kiskirálylány. Ma meg mindenféle előzetes tervezgetés és rákészülés nélkül lemostam a konyhaablakot, csak úgy, a kisalma ebredése, és a parkba indulás közötti félórában. Mig lent voltunk, a függönyprogram is lement, szóval most jó nekem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr525307402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ziebi 2013.05.20. 06:13:11

Boldog szülinapot Kismazsola. :)

hbogi 2013.05.20. 11:01:35

De kis ügyes volt valaki! Ezzel szemben én még tegnap is a pénteki koncertet pihentem.. :D

Gem 2013.05.23. 08:00:02

Jelentem, én készülök a szombati bulira és a nappaliban már nagyjából jól áll az ablakmosás projekt (azaz kívülről, ahol koszosabb volt, le van mosva, belülről még fényesítgetem majd picit, szerencsére belülről a négyből csak egy koszos zavaró mértékben), de függöny még nincs, amit kimoshatnék :-). Sajnos nálunk inkább a keret ápolása a problémás, az üveg maga ahhoz képest semmi. A konyhában valamivel 50% felett áll a projekt.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2013.05.23. 13:40:12

@Ziebi: várj még, tavaly később volt pünkösd, majd csak jövő héten lesz tényleg szülinap! de köszi! :)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2013.05.23. 13:41:26

@Gem: hm, a keret nálunk pattogzik le, marha nehéz megmosni :S
az üvegmosást viszont egészen élvezem, az eredmény pedig bármit megér :)
süti beállítások módosítása